پرسپولیس نباید از سرما و آلودگی تهران ناامید شود!


سرویس خبر شماره: 1982163
3 دسامبر 1402 در 21:17 |
1.7 هزار |

3نقطه نظر

اگرچه قرار بود پرسپولیس سه جلسه تمرینی را در ریاض برگزار کند اما اکنون تعداد تمرینات قبل از بازی به همان میزان محدود شده است.

پرسپولیس نباید از سرما و آلودگی تهران ناامید شود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با توجه به اینکه مشخص شد پرواز کاروان پرسپولیس بامداد یکشنبه با 48 ساعت تاخیر برگزار می شود، این تیم به غیر از تمرین عصر جمعه روز شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین خواهد کرد.
در این شرایط تنها تمرین پرسپولیس در ریاض همان تمرین رسمی قبل از بازی در ورزشگاه اول پارک خواهد بود و یحیی و تیمش دو جلسه تمرین در زمین چمن راحت ورزشگاه النصر را از دست دادند.
انتظار می رود پرسپولیس با سفر زودهنگام به ریاض در شرایط آب و هوایی بهتر تمرین کند و با شرایط جوی کنونی عربستان وفق دهد، در زمین چمن هموارتر تمرین کند و البته دو روز اضافه چمن تنفسی در ورزشگاه شهید کاظمی به زمین بدهد.

1958157

اما پس از لغو و به تعویق افتادن پرواز این تیم، بازیکنان پرسپولیس عصر جمعه در هوای سرد و آلوده پایتخت با تیم زمستانی تمرین کردند تا نشان دهند تهران و استادیوم شهید کاظمی اگر بخواهند نمی توانند آنها را شکست دهند. !
تمرین عصر جمعه پرسپولیس بدون وحدت حنان اف و وحید امیری برگزار شد اما هوای تمرین به گونه ای بود که ورزشگاه شهید کاظمی حاشیه تهران سرد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی