پرسپولیس 2 برای یک هدف مشترک می جنگد/ یحیی به کدام بازیکن فرصت می دهد؟

سروش رفیعی و سیامک نعمتی به نظر می رسید شانس بیشتری برای بازی در ترکیب سرخ پوشان داشته باشند. با این حال در رویارویی های اخیر آنها بیشتر کار را از روی نیمکت دنبال می کردند زیرا شرایط بر خلاف آنها است.

یکی دیگر از بازیکنانی که در این فصل بیشتر کار را از روی نیمکت آغاز کرده سیامک نعمتی است. نعمتی که زمانی توسط یحیی گل محمدی و مربیان قبلی این تیم به عنوان بازیکن چند پستی استفاده می شد و در پست های دفاع راست، وینگر راست و حتی مهاجم بازی می کرد، در این فصل در دقایق پایانی موقعیت های بیشتری داشته است. با این حال شماره های هفت و هشتاد و هشت پالشپاها امیدوارند در دیدارهای باقی مانده بتوانند ذهنیت یحیی گل محمدی را برای حضور بیشتر در این تیم تغییر دهند و فرصت بیشتری به آنها بدهند و باید دید موفق می شوند یا خیر. اینجوری یا نه



سرویس داخلی اخبار فوتبال

رفیعی که فصل گذشته جزو گلزنان لیگ بود و در دوران حضورش در پرسپولیس برخلاف روزهای اول فصل توانست عملکرد قابل توجهی از خود به جای بگذارد، حالا کار را عمدتاً از روی نیمکت و به خصوص زمانی که کار به پایان رسیده است دنبال می کند. یحیی گل محمدی در مقابل این تیم گرفتار او را به بازی فراخواند. شلوغی پست سروش رفیعی، شماره هفت ارتش سرخ را بر آن داشت تا به دنبال شرایط بهتری برای بازی در ترکیب این تیم باشد و رقابت را برای بازی بیشتر کند.