پرسپولیس ITC را به رادوشویچ نمی دهد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بوژیدار رادوشوویچ که زمستان گذشته به دلیل عدم دریافت درخواست هایش از پرسپولیس به صورت یکطرفه با این تیم فسخ کرده بود، ساعاتی پیش به تیم واراژدین کرواسی پیوست تا در سطح اول این تیم به میدان برود. لیگ کشور فوتبال برگشته

این تصمیم زمانی توسط بوژیدار گرفته شد که در دادگاه فیفا با رای 866 هزار یورویی پرسپولیس را داغ داغ کرد و حالا به نظر می رسد نوبت پرسپولیس است که به شکلی عجیب و غیرعادی به دفاع از خود بپردازد.

در حالی که قرار بود این اقدام 24 الی 72 ساعت بعد به پایان برسد اما این اتفاق نیفتاد و به همین دلیل ابهام عجیبی هنگام امضای قرارداد بین بوژیدار و باشگاه وراژدین به وجود آمد.

اما امروز تیم حقوقی واراژدین و بوژیدار رادوشوویچ تصمیم گرفتند تا مراحل دریافت کارت بازی را از طریق فیفا طی کنند. طبق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال، در صورت عدم همکاری فدراسیون مبدا یا مقصد، فیفا می تواند از حقوق بازیکن دفاع کند.


سرویس خبر شماره: 1833688
Jul 24, 1401 @ 7:46 ب.ظ
35.4K امتیاز خبر|

14نقطه نظر

سنگ بزرگ جلوی پای کرواتی گلور.

این در حالی است که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نسبت به این مشکل واکنشی نشان نداده اند و باید دید آیا ITC رادوشوویچ از ایران صادر می شود یا با دخالت فیفا این مشکل حل می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ماجرا از این قرار است که رادوشوویچ هفته گذشته با واراژدین به توافق رسید و در همان زمان باشگاه کرواسی برای دریافت ITC این بازیکن با اتحادیه فوتبال کرواسی و در نتیجه با فدراسیون فوتبال ایران مکاتبه کرد.

باشگاه وراژدین و دروازه بان کروات پس از یک هفته تاخیر به این باور رسیدند که اراده ای در این زمینه وجود دارد.

رادوشوویچ معتقد است اگرچه باشگاه پرسپولیس مستقیماً در صدور ATC دخالتی نداشت، اما اخلال در فدراسیون فوتبال ایران به دستور رضا درویشی بود که پیش از این علناً با رادو و متهمان بداخلاقی مخالفت کرده بود.

در حالی که یک هفته پیش رادوشویچ با تیم جدیدش به توافق رسید اما تلاش او برای گرفتن کارت بازی ناکام ماند.