پرو، امارات متحده عربی یا استرالیا؛ مسافر بعدی جام جهانی!

با صعود تیم ملی پرو به مرحله پلی آف، شاگردان گارکا اکنون باید برای حریف آسیایی آماده شوند. این دیدار که در خرداد ماه سال جاری برگزار می شود و برنده بازی امارات و استرالیا در آخرین دیدار پلی آف به مصاف تیم ملی پرو می رود و برنده این دیدار به جام جهانی 2022 قطر راه پیدا می کند. . .



مجله اخبار فوتبال خارجی

در نیمه اول بازی با پاراگوئه، برتری دو گله پرو منجر به قطعی شدن صعود آنها به پلی آف شد و برتری گله کلمبیایی در خانه مقابل ونزوئلا بی نتیجه ماند تا تیم ملی پرو به عنوان تیم پنجم. از آمریکای جنوبی برای شرکت در پلی آف جام جهانی باشید. لازم به ذکر است شیلی در خانه مقابل تیم ملی اروگوئه نیز شکست خورد تا بدون توجه به نتایج سایر حریفان شانسی برای صعود به جام جهانی نخواهد داشت.

پرونده مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی صبح امروز (چهارشنبه) بسته شد.

تیم های ملی پرو، کلمبیا و شیلی این شانس را داشتند که با کسب رتبه پنجم به مرحله پلی آف راه پیدا کنند. با کسب 21 امتیاز تیم ملی پرو، شانس آنها برای صعود به پلی آف در روز پایانی بیشتر بود و شاگردان ریکاردو گارکا روز سختی را در خانه مقابل پاراگوئه سپری نکردند.


سرویس خبر شماره: 1817282 |
10 تیر 1401 ساعت 06:04 |
1,335 |

0نظرات

پایان رویای خامس و ویدال برای حضور در قطر 2022;

آخرین بازی ها از نظر تعیین سرنوشت تیم صعود کننده پس از صعود مستقیم تیم های ملی برزیل، آرژانتین، اروگوئه و کلمبیا قبل از رسیدن به هفته آخر مسابقات مقدماتی تور در منطقه آمریکای جنوبی برای حضور در جام جهانی قطر مشخص شد. 2022. برای مرحله پلی آف بین قاره ای مهم بود.

اما تیم ملی کلمبیا با حضور ستارگانی چون خامس رودرگزگز و تیم ملی شیلی با حضور بازیکنانی چون آرتور ویدال و الکسیس سانچز فرصت حضور در جام جهانی 2022 قطر را از دست دادند. آخرین حضور کلمبیا در جام جهانی دوره قبلی مسابقات روسیه بود و آخرین حضور شیلی در بین تیم های شرکت کننده در جام جهانی مربوط به سال 2014 بود و حالا هر دو تیم باید برای جام جهانی تلاش کنند.جهان 2026.