پرونده استراماچونی را از طریق قطر حل کنید

از دریافت وام ده ها میلیاردی از بانک گرفته تا تلاش برای تضمین معامله با حامیان متعدد، هیچ یک از آنها نتوانستند به حل این پرونده کمک کنند. آخرین راهکار فتح الله زاده اعلام شماره حساب برای واریز کمک های هواداران بود اما مبلغ جمع آوری شده به 500 میلیون تومان هم نرسید.

حالا شنیده ها حاکی از آن است که بالاخره آن رایزنی ها انجام شده و استقلالی ها از طریق یکی از اسپانسرهای خود طلب استراماچونی را پرداخت خواهند کرد. راه کار این است که با رایزنی های صورت گرفته طلاب استرا به یکی از حساب های بانکی اش در قطر واریز می شود.

1702981

اپراتور همراه اول که یکی از حامیان مالی آبی ها است، حاضر است 80 میلیارد تومان از طلب سرمربی ایتالیایی را به حساب قطری واریز کند و مابقی مبلغ مذکور توسط خود مدیران استقلال وصول خواهد شد. تا پرونده استراماچونی برای همیشه بسته شود. البته طبق اعلام محمد سررشتری، مشاور مدیرعامل و رئیس دیجیتال مارکتینگ باشگاه استقلال، قرارداد با اولین تیمی که زودتر پرداخت فصل آینده را دریافت می کند، امضا نشده و مذاکرات در حال انجام است.

با وجود اینکه خبر درخواست پرداخت استراماچونی به تیم اصلی در مرحله شایعه است و به صورت رسمی اعلام نشده است، اما طبق استعلام های دریافتی از مسئولان باشگاه استقلال این موضوع را تایید کرده اند و انتظار می رود آبی ها به زودی این موضوع را انجام دهند. به مطالبات پرداختی این سرمربی ایتالیایی پاسخ دهند تا مشکل بستن پنجره یا سایر جرایم آنها را تهدید نکند.

باشگاه استقلال قصد دارد برای بسته شدن پرونده سرمربی ایتالیایی، طلب استراماچونی را از طریق یکی از اسپانسرهای فصل آینده پرداخت کند.

پرونده استراماچونی را از طریق قطر حل کنید

در نهایت وقتی برای مسئولان استقلال مشخص شد که آنها به تنهایی قادر به پرداخت مبلغ مذکور نیستند، دست به دامان دولت شدند. علی فتح الله زاده در دیدارهایی که با شخصیت های سیاسی و دولتمردان داشت و در نامه هایی که به مردم از جمله مخبر معاون اول رئیس جمهور نوشت، از آنها خواست که موضوع استراماچونی را یک بحث ملی در نظر بگیرند و در این زمینه به او کمک کنند.


سرویس خبر شماره: 1896089
25 مارس 1401 در 03:28 ب.ظ
2.6 هزار |

0نقطه نظر

شایعات شدید درباره باشگاه استقلال

نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که این مبلغ توسط باشگاه استقلال برای اسپانسرینگ فصل آینده پرداخت می شود و سران باشگاه باید خود را برای فصل آینده آماده کنند تا به فکر منابع مالی جدیدی برای درآمدزایی باشگاه باشند. علاوه بر این، برای حضور در آسیا، فریلنسرها باید موارد دیگری مانند تالاب گابریله پین، لئاندرو پادوانی و شاکیان داخلی را حل و فصل کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

طبق اعلام علی فتح الله زاده، باشگاه استقلال تا 20 فروردین فرصت دارد تا طلب سرمربی ایتالیایی را به حساب خود واریز کند تا از محرومیت های احتمالی جلوگیری شود. مدیرعامل آبی ها در این مدت روش های مختلفی را برای واریز این مبلغ امتحان کرد که هیچ کدام مشکل را حل نکرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرداخت مطالبات استراماچونی مشکلی است که سران استقلال ماه هاست با آن دست و پنجه نرم می کنند. از زمان جدایی این سرمربی چندین مدیر عامل و هیات مدیره در باشگاه استقلال به سمت و سمتی رسیده اند اما طلب یک میلیون و 350 هزار دلاری این مربی ایتالیایی که شامل مبلغ دیرکرد تا زمان مقرر می شود. از پرداخت و همچنین هزینه دادرسی طرفین، مبلغ یک میلیون و 530 هزار یورو جمع آوری شده، پرداخت نشده است.