پرونده جدید برای الخلیفی؛ سرمربی PSG کاخ را ترک کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پنجشنبه که برای ناصر الخلیفی با طعنه زدن به عملکرد بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی آغاز شد، پایان چندان خوبی برای مالک پاری سن ژرمن نداشت. مالک جنجالی باشگاه فرانسوی مدعی شده است که برنامه بارسلونا برای استفاده از اهرم مالی قانونی نبوده و یوفا باید در این موضوع مداخله کند. روابط دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن در سال های اخیر بسیار بد بوده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به یکدیگر استفاده کرده اند.

ناصر الخلیفی، مالک قطری پاری سن ژرمن درگیر یک پرونده اخاذی است.

پرونده جدید برای الخلیفی  سرمربی PSG کاخ را ترک کرد


سرویس خبر شماره: 1845703
7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:55 |
1.2 هزار |

0نقطه نظر

اما روزنامه فرانسوی لیبراسیون در همان روز در گزارشی مدعی شد که ناصر الخلیفی در پرونده باج گیری و اخاذی یک تاجر فرانسوی الجزایری دست داشته و دوران سختی را پشت سر گذاشته است. این مرد 41 ساله که به همراه همسر و فرزندانش در قطر زندگی می کرد، حدود دو سال پیش دستگیر شد و تا اول آبان ماه در زندان بود.

اما به نظر می رسد این تاجر تحت فشار شدید ناصر الخلیفی در نهایت با تحویل مدارک به وکلایش و توافق محرمانه با آنها موافقت کرده است. به نظر می رسد دستور دستگیری این مرد به دستور تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر بوده و تلاش کرده اند این موضوع علنی نشود. البته جزئیات بیشتری از این پرونده منتشر نشده است اما به نظر می رسد در آستانه جام جهانی این اتفاق برای ناصر الخلیفی دردسرساز شد و البته در نهایت به دردسر افتاد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

او اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می دهد ناصر الخلیفی در روند بحث برانگیز انتخاب قطر به عنوان میزبان جام جهانی نقش داشته است. طی دهه گذشته شایعات زیادی در مورد پرداخت احتمالی رشوه از سوی مقامات قطری برای قهرمانی در جام جهانی منتشر شده است و به گفته الخلیفی او نیز در این زمینه نقش داشته است.