پرونده عجیب آقای خاص/ مورینیو ناامید شد!

جالوروسی با نمانیا ماتیچ، زکی چلیک و مایل سویلار قرارداد امضا کرد که البته دو تای آنها انتقال آزاد بود. همچنین در این خبر آمده است که نیکلو زانیولو ستاره ایتالیایی رم قرار است از این باشگاه جدا شود و به یوونتوس بپیوندد. مورینیو در گفت و گو با کوریره دلاسپورت با لبخندی کینه توز گفت: از حالت من می توان فهمید که نگران هستم؟ ، نگران نباش.”

رم به دنبال یک وینگر جدید در پنجره تابستانی با بازیکنانی مانند گونزالو گوئدس از والنسیا و دومنیکو براردی از ساسولو است. علاوه بر این، مورینیو مشتاق است یک هافبک باتجربه دیگر در کنار نمانیا ماتیچ در خط هافبک داشته باشد و اگر زانیولو به یوونتوس فروخته شود، احتمالا از درآمد نقل و انتقالات برای جذب بازیکنان جدید استفاده خواهد کرد. رم نیز برای جذب پائولو دیبالا تلاش کرده است، اما به نظر می رسد این تیم در مقابل تیم هایی مانند میلان یا اینتر شانس چندانی نداشته باشد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

فصل گذشته برای ژوزه مورینیو و رم به خوبی به پایان رسید که سرانجام پس از سال ها با شکست دادن فاینورد در فینال لیگ اروپا موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. هدف این تیم و ژوزه مورینیو در فصل جدید بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا و کسب سهمیه است اما شرایط مطابق میل این سرمربی باتجربه پیش نرفت.