پروژه وسوسه انگیز عربستان برای بارسلونا/ سرازیر شدن پول به کاتالونیا

بارسلونا به شدت به پول نیاز دارد و عربستان سعودی بهترین راه ها را برای کسب درآمد ارائه می دهد. این کشور نفت خیز در حال بررسی تجارت با غول های کاتالونیا در چندین زمینه از جمله جذب چند بازیکن از این تیم است، هرچند هنوز هیچ یک از بازیکنان بارسلونا تمایلی برای انتقال به عربستان نشان نداده اند.

پیشنهاد آنها می تواند تنها گزینه خروج برای آنسو فاتی و کلمان لنگله باشد، اما آنها همچنین درخواست آندریاس کریستنسن، رونالد آرائوخو و ژول کوند را داده اند. رافینیه نیز توجه اعراب را به خود جلب کرد. به گزارش اسپورت، عربستان سعودی نیز اعلام کرد که علاقه مند به معامله با این باشگاه برای تبادل استعدادهای فوتبالی است، هرچند جزئیات بیشتری ارائه نشده است. دولت عربستان سعودی نیز به قراردادهای اسپانسر علاقه مند است و می تواند در بارسا ویژن سرمایه گذاری کند. آبی اناری ها همچنین در تلاش برای یافتن جایگزینی برای لیبروی 100 میلیون یورویی در تابستان هستند و این معاملات می تواند برای آبی ها مفید باشد.

پیش از این عربستان برای اعزام بازیکنان به تیم های اسپانیایی پول پرداخت کرده بود. در سال 2018، 9 بازیکن عربستانی به تیم های دسته دوم و نیمه نهایی لالیگا قرض داده شدند تا عملکرد بازی های خود را توسعه دهند و بهبود بخشند.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد هنگفت سعودی ها برای ستاره رئال مادرید/ پول یا جام های معتبر اروپا؟

سرویس اخبار فوتبال خارجی