پستکوغلو: این باشگاه به زودی به سطح اول فوتبال جهان بازمی گردد


سرویس خبر شماره: 2018814
14 مه 1403 در 1:47 ب.ظ.
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آنگه پستکوغلو می گوید شکی ندارد که یورگن کلوپ به زودی به سطح اول فوتبال جهان بازخواهد گشت.

پستکوغلو: این باشگاه به زودی به سطح اول فوتبال جهان بازمی گردد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های لیورپول و تاتنهام یکشنبه در دیداری حساس در لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر دو تیم در شرایط بدی قرار دارند و این دیدار بهترین فرصت برای بازگشت به روزهای خوب است. آنگه پستکوگلو که تیمش شب گذشته با نتیجه 2 بر صفر مقابل چلسی شکست خورد، درباره وضعیت تیمش صحبت کرد.

اخباری از وضعیت مصدومان؟
در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست. بنابراین صحبت در مورد آن کمی دشوار است. امروز بعدازظهر نتایج بهتری خواهیم داشت. البته فکر نکنید چیز مهمی فاش می شود، اما مطمئناً وضعیت روشن تر می شود.

کاهش سرعت پیشرفت تاتنهام؟
هر شغلی که داشته ام لحظات سختی داشته است، گاهی اوقات در میانه، در ابتدا و در پایان. هیچ چیز مرا شگفت زده نمی کند. اینگونه است که یک باشگاه رشد می کند. همه چیز همیشه آرام نیست. این زمان ها باید بگذرد

2017697

روبروی باشگاه؟
قطعا روزی دوباره او را خواهم دید چون خیلی زود به سطح اول فوتبال بازمی گردد. در چنین باشگاه بزرگی، او می دانست که چگونه سبک و فلسفه خود را مجسم کند و موفقیت را به ارمغان بیاورد.

بازی یکشنبه با لیورپول؟
شرایط ما به گونه ای است که باید تا پایان فصل در این دیدار و دیگر دیدارهایمان پیروز شویم. متاسفانه به مرحله نامناسبی سقوط کرده ایم و شرایط برای بازگشت سخت است اما چاره ای جز تلاش برای بازگشت نداریم.

مجله اخبار فوتبال داخلی