پستکوغلو تایید کرد: ستاره تاتنهام نتوانست به نیوکاسل برسد


سرویس خبر شماره: 2013920
24 آوریل 1403 در 5:09 ب.ظ.
211

0نقطه نظر

آنگه پستکوگلو، سرمربی تاتنهام غیبت ریچارلیسون در بازی مقابل نیوکاسل را تایید کرد.

پستکوغلو تایید کرد: ستاره تاتنهام نتوانست به نیوکاسل برسد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاتنهام فردا در دیدار هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس میهمان نیوکاسل خواهد بود.

آنگه پستکوگلو، سرمربی تاتنهام پیش از این دیدار تایید کرد که ریچارلیسون برای این دیدار در دسترس نخواهد بود، اما او به بازگشت نزدیک است.

آنگه پستکوغلو در نشست خبری پیش از این دیدار درباره وضعیت ریچارلیسون گفت:ریچارلیسون به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در بازی فردا مقابل نیوکاسل در دسترس نخواهد بود. انشالله با وقفه دو هفته ای بعد از این بازی او برای بازی های آینده در دسترس باشد. او این هفته بیرون خواهد بود، او به بازگشت نزدیک است اما مهم این است که بیشتر آماده شود.”

افزایش تعداد بازیکنان در تابستان پس از پایان قرارداد بازیکنان قرضی؟

این فرایند در حال انجام است. پارسال که باردار بودم همینطور بود. این فقط بخشی از فرآیند برنامه ریزی است و تفاوت ما با سال گذشته این است که اکنون برای این موضوع برنامه ریزی می کنیم. سال گذشته باید فوراً این کار را انجام می‌دادیم زیرا من بعد از پایان فصل آمدم و در آن زمان تیم بزرگی داشتیم. ما تصمیمات زیادی در مورد اینکه چه بازیکنانی در پایان قرارداد قرضی خود باز خواهند گشت، چه بازیکنانی می توانند به صورت قرضی بروند، چه بازیکنانی را باید بیاوریم یا رها کنیم، تصمیمات زیادی داشتیم. امسال خیلی راحت تریم چون مدتی است روی آن کار کرده ایم.

2009938

نقش اولیور اسکیپ در فصل بعد؟

ما کاملا راحت هستیم. تصمیم گیری در مورد بازیکنان همه در چارچوب این است که چه چیزی برای باشگاه خوب است و چه چیزی برای بازیکن خوب است، امیدوارم نوعی همسویی وجود داشته باشد. گاهی این همسویی زمان وجود ندارد. از دیدگاه ما، ما با ترکیبی که داریم راحت هستیم، تصمیماتی خواهیم گرفت که از نظر رشد به نفع ما باشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی