پست جدید پوچتینو در جام جهانی

جام جهانی یک تورنمنت ویژه است و حضور در کنار تیم بی‌بی‌سی اسپورت و برخی از بزرگ‌ترین نام‌های فوتبال جهان بسیار عالی است.

سرمربی آرژانتینی پس از انتصاب به سمت جدید خود گفت:


سرویس خبر شماره: 1854390
29 نوامبر 1401 ساعت 08:40
2K |

0نقطه نظر

پوچتینو به تیمی می پیوندد که شامل چندین بازیکن بزرگ از جمله دیدیه دروگبا، یورگن کلینزمن، وینسنت کمپانی و پابلو زابالتا می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مائوریسیو پوچتینو سرمربی 50 ساله آرژانتینی پس از گذراندن 6 فصل نسبتا موفق در باشگاه تاتنهام، در سال 2019 هدایت پاری سن ژرمن را برعهده گرفت و پس از کسب نتایج ضعیف و حواشی متعدد در باشگاه پاریسی. سرانجام در تابستان جاری از این تیم اخراج شد.

سرمربی سابق پاری سن ژرمن برای پوشش رسانه ای جام جهانی قطر به تیم کارشناسی بی بی سی اسپورت پیوست.

پست جدید پوچتینو در جام جهانی

همچنین برخی از بازیکنان سابق انگلیس مانند آلن شیرر و ریو فردیناند و برخی از اسطوره های ولزی مانند ایان راش و اشلی ویلیامز به عنوان نمایندگان کشورشان در برنامه های تلویزیونی این شبکه حضور خواهند داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از بیکار شدن پوچتینو در این فصل، او با چلسی، نیس و استون ویلا برای هدایت تیم جدیدی در ارتباط بود، اما او تا شب گذشته به طور رسمی برای پوشش تلویزیونی جام جهانی قطر با هیچ یک از این باشگاه ها به توافق نرسید. تیم BBC Sport به عنوان یک متخصص.

گری لاینکر، گبی لوگان، مارک چپمن و کلی کیتس در تلویزیون و رادیو رهبری این گروه را بر عهده دارند.

این یک تجربه جدید برای من است و قبل از اینکه در آینده به تمرینات بازگردم. یک فرصت عالی به من داده شد تا فوتبال را از زاویه دیگری تماشا کنم. ”