پست ناراحت کننده مسی در اینستاگرام!

لیونل مسی با انتشار پستی در اینستاگرام با اشاره به یکی از جاذبه های عربستان باعث نگرانی هواداران بارسا و اینتر میامی شده است.

پست ناراحت کننده مسی در اینستاگرام!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فوق ستاره سیاره فوتبال که شایعات فراوان و قوی درباره جدایی اش از پاری سن ژرمن شنیده است، حالا با انتشار پستی از مناظر سبز در اینستاگرام خود به تمجید از این کشور آسیایی پرداخته است. از عربستان سعودی

در ماه های اخیر و پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر، لیونل مسی شایعات زیادی درباره حضورش در عربستان و پوشیدن پیراهن الهلال دیده است.


سرویس خبر شماره: 1934210
10 مه 1402 در 02:05
21.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

این فوق ستاره جذابیت عربستان سعودی را محو می کند

در همین رابطه، ژاوی، سرمربی بارسا تایید کرد که باشگاه کاتالانی با این بازیکن 35 ساله بر سر احتمال بازگشت به نیوکمپ ملاقات کرده است. همچنین دیوید بکهام، مالک اینتر میامی، برای آمدن به آمریکا با مسی دیدار کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مسی حالا با انتشار این پیام باعث نگرانی بسیاری از هواداران بارسلونا و اینترمیامی شده است. تیم های اسپانیایی و آمریکایی علاقه مند به جذب این فوق ستاره 35 ساله از پاری سن ژرمن هستند.

1868867

وی در توضیح عکسی که منتشر کرده، نوشته است: کی فکرش را می کرد عربستان اینقدر سبز شود؟ من دوست دارم هر زمان که وقت داشته باشم شگفتی های آن را کشف کنم.