پسر معروف لیورپول با پرانتز بازگشت اما زیر 18 سال ها 5-2 را شکست دادند – لیورپول اف سی

نگاهی به صفحه تیم می‌توانست ذهن‌ها را به اواسط دهه 2000 بازگرداند و کوماس، دانس و فیگوئروآ همگی جای خود را در خط حمله گرفتند.

و کوماس در اواخر بازی با یک گل درخشان، نتیجه را کاهش داد تا اولین حضور خود برای زیر 18 سال از اکتبر را نشان دهد و تعداد فصل خود را به 13 برساند.


اهداف: مور 3، کوچر 13 دقیقه 21، آب 47 دقیقه 51. کوماس 6 دقیقه 81


سنگاپور - جمعه، 15 ژوئیه 2022: فابیان مرژک، دروازه بان لیورپول در حین گرم کردن پیش از بازی قبل از بازی دوستانه پیش فصل استاندارد چارترد جام سنگاپور بین باشگاه لیورپول و باشگاه کریستال پالاس در ورزشگاه ملی سنگاپور.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

فرصت‌های بیشتری برای ساندرلند وجود داشت و مرژک در مراحل آخر بازی به خوبی ایستادگی کرد تا از بدبختی بیشتر جلوگیری کند.

جیک واترز پس از استراحت با دو ضربه سریع بازی را 5-1 کرد، با مارک بریج ویلکینسون، سرمربی لیورپول، شاید فکر کند که بعد از اینکه کیران موریسون، هافبک، هافبک، تنها 14 ثانیه بعد از نیمه اول فرصت بزرگی را از دست داد، چه اتفاقی می‌افتاد.

کوماس با یک ضربه سر مجلل، ضربه اول اتان مور را به ثمر رساند، اما میسون کاچر دو بار برای میزبان گلزنی کرد زیرا خط دفاعی ضعیفی آشکار شد.

آمستردام، هلند - چهارشنبه، 26 اکتبر 2022: لوئیس کوماس، بازیکن لیورپول، در جریان بازی روز پنجم لیگ جوانان یوفا، گروه A، بین تیم های زیر 19 ساله AFC آژاکس و زیر 19 ساله های لیورپول اف سی در Sportpark De Toekomst.  آژاکس 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

البته این جیسون کوماس، نیل دانز و مینور فیگوئروآ نبودند، بلکه پسرانشان لوئیس، جیدن و کیرول بودند که حداقل در یک بعد از ظهر بدبختانه برای لیورپول یک نتیجه مثبت ارائه کردند.

قرمزهای جوان در مقابل تیمی قد بلند، بدنی و در بسیاری از موقعیت‌های بسیار مسن‌تر ساندرلند، از نظر دفاعی مبارزه کردند و در موارد بی‌شماری از هم جدا شدند.

اغلب آنها با تکل های آخری مانند لوکا فرنل-گیل یا دروازه بان فابیان مرژک نجات می یافتند، اما ساندرلند در 21 دقیقه اول 3 گل به ثمر رساند.

لیورپول زیر ۱۸ سال: مرژک; دیویدسون (آزبورن 66 دقیقه)، فورنل گیل (پیت 87 دقیقه)، پینینگتون، جیبلین؛ لافی، کلی (اونانوگا 77 دقیقه)، موریسون (گیفت 66 دقیقه)؛ فیگوئروآ، کوماس، دانس

مسابقه بعدی: ولوز (H) – لیگ برتر زیر 18 سال – شنبه، 1 آوریل، ساعت 12 بعد از ظهر (BST)

https://www.thisisanfield.com/2023/03/liverpools-famous-son-returns-with-brace-but-u18s-thrashed-5-2/ منبع:

این یک تجربه متواضعانه برای لیورپول زیر 18 ساله ها بود زیرا آنها 5-2 در ساندرلند شکست خوردند، اما برای لوئیس کوماس بازگشتی یک دوبنده وجود داشت.

ساندرلند زیر 18 سال 5-2 لیورپول زیر 18 سال

زیرمجموعه های استفاده نشده: Hewitson

لیگ برتر زیر ۱۸ سال، آکادمی نور
18 مارس 2023

کوماس که به دلیل شکست زیر 19 ساله ها مقابل اسپورتینگ سی پی در لیگ جوانان یوفا در اواسط هفته تعلیق شد، در عوض برای زیر 18 سال به عنوان بخشی از خط جلویی چشم نواز شروع کرد.