پس از قهرمانی در یوونتوس، ما از قهرمانی مطمئن بودیم


سرویس خبر شماره: 1821594 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 22:05 |
9,737 امتیاز خبر|

3نظرات

روبین گوسنز:

اکنون برای حضور دوباره در ترکیب اصلی با رقابت جدیدی روبرو هستم. ایوان پریشیچ فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد، اما من واقعاً معتقدم که این چالش به هر طریقی به من کمک خواهد کرد. دیوانگی است که می توانم برای یکی از بزرگترین باشگاه های جهان بازی کنم، به خصوص بعد از مصدومیتی که متحمل شدم.

“قبل از بازی دو هفته پیش در رختکن، با خود گفتیم که اگر مقابل یوونتوس پیروز شویم، قطعا در این فصل قهرمان می شویم و اکنون کاملاً متقاعد شده ام که این اتفاق خواهد افتاد. انتقال زمستانی به اینتر؟ می توانستم باشم. روبین گونزالس گفت در برگامو. بمان و همیشه در آنجا بازی کن، اما اینتر یک فرصت منحصر به فرد بود، من برای همیشه از جیامپیرو گاسپرینی سپاسگزار خواهم بود، در آتالانتا ما همیشه با یک سیستم هجومی بازی می کردیم که به شدت بر مدافعان کناری در حمله تأثیر می گذاشت.

حضور در اینتر واقعا خوب است، نراتزوری تیم بزرگی است و میل زیادی برای پیروزی در این تیم برای همیشه وجود دارد. البته این فشار را هم افزایش می دهد و ما باید در هر بازی پیروز شویم. اما این یک نکته مهم است و این چیزی است که اینتر را به یک تیم بزرگ تبدیل می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

روبین گوسنس مدافع آلمانی اینتر به موفقیت این تیم در کسب اسکودتو خوشبین است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته های اول انتقال روبین گوسنس به اینتر خوب پیش نرفت و او بیشتر روی نیمکت ایوان پریشیچ بود. نراتزوری در هفته های اخیر نتایج درخشانی داشته است، روبین گونزالس مدعی است که رختکن اینتر پس از پیروزی اخیر مقابل یوونتوس در تورین، این عنوان را در این فصل به دست آورده است.