پس از لبه ها و افت شدید؛ گل محمدی دیگر این مهاجم را نمی خواهد!

همانطور که پیش از این نوشتیم، منشا به طرق مختلف برای بازگشت به پرسپولیس در نیم فصل به یحیی گل محمدی و هیأت همراهش پیام داد و حتی از این طریق اعلام کرد که حاضر است قراردادش را کاهش دهد. با این حال همانطور که شنیدیم سرمربی پرسپولیس دیگر علاقه ای به قرارداد اوریجین ندارد و این بازیکن را نمی خواهد. جدای از حواشی خارج از زمین این بازیکن که پیش از این علنی شده، منشا او از نظر فنی نیز کاهش یافته و نمی تواند در پرسپولیس بازی کند.

عملکرد ضعیف منشا در این فصل انتقاد کادرفنی، مدیران و هواداران مس رفسنجان را به دنبال داشته است. همچنین شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن از مس شنیده می شود و به نظر می رسد این بازیکن در رفسنجان به پایان دوران حرفه ای خود نزدیک می شود.

گادوین منشا چند سالی است که در فوتبال ایران حضور دارد و از جمله بازیکنانی بود که در لیگ برتر ماندگار شد و از زندگی در ایران خوشحال است. ماشا در فصل قبل در مس رفسنجان خوش درخشید و توانست عنوان آقای گل لیگ برتر را از آن خود کند.

همین موضوع باعث شد یحیی درخواست منبع را رد کرده و اعلام کند که این بازیکن را نمی خواهد. بعد از جدایی لوکادیا و همچنین مصدومیت دیاباته و عملکرد ضعیف عبدی و پاکدل، یحیی به دنبال جذب یک مهاجم است اما اولویت اصلی او به دست آوردن یک مهاجم خارجی خوب با کیفیت لوکادیا خواهد بود که بتواند خلاء هلندی ها را پر کند. ستاره و بهترین گلزن فعلی لیگ برتر.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اما اوضاع برای این بازیکن در این فصل خوب پیش نرفت. گادوین در این دوره نه تنها نتوانسته درخشش فصل قبل خود را تکرار کند، بلکه فصل کابوس‌واری را پشت سر می‌گذارد و عملکرد حساسی را در آن 15 هفته لیگ از خود به نمایش می‌گذارد. آقای گل فصل گذشته در لیگ برتر هیچ گلی به ثمر نرساند و چند پنالتی را از دست داد.

منشا که در تیم های پیکان، پرسپولیس، استقلال و گل گهر بازی می کرد، تابستان امسال بار دیگر مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و یحیی گل محمدی اصرار به جذب این بازیکن داشت. مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال چندین بار با پرسپولیس مذاکره کرد اما به دلیل اختلاف مالی با پرسپولیس به توافق نرسید و قراردادش را با مس رفسنجان تمدید کرد.