پس از مشورت با غلامپور و حسینی؛ دروازه بان استقلال لینک را خراب کرده است؟

دروازه بان جوان استقلال که در روزهای اخیر تصمیم گرفته بود با یکی دو پیشنهاد خارجی از استقلال جدا شود و مسیر جدیدی را در فوتبال اروپا رقم بزند، به نظر می رسد این روزها در تصمیم قبلی خود تجدید نظر کرده است. او حتی به باشگاه گفت که می خواهد از این طریق (انتقال به اروپا) برای استقلال درآمد کسب کند.

علیرضایی فصل گذشته چهار بازی برای استقلال انجام داد که دو برد و دو تساوی حاصل تلاش استقلالی هاست. رضایی در دیدارهای حذفی جام حذفی نیز دروازه بان اصلی استقلال بود و با این تیم به فینال مقابل نساجی ها رفت اما در نهایت با بی دقتی یکی دو بازیکن استقلال مثل امانف یک پنالتی زدند. با دیگر هم تیمی هایش، اما نتوانست به فینال راه پیدا کند.

از اردوی تیم استقلال خبر می رسد تعدادی از اعضای سابق تیم و کادر فنی در گفتگو با علیرضا رضایی با اشاره به وضعیت اسفبار دروازه بانانی که کشورمان را به مقصد اروپا ترک کرده اند، فضای کاری دروازه بانان قاره سبز را نامناسب توصیف کردند. علیرضا رضایی و معتقد بود با حضور در فوتبال اروپا امروز شرایط مطلوب خود را از دست می دهد.

او این روزها حضور فعالی در تمرینات دروازه بانان استقلال دارد و بیش از هر زمان دیگری با سید حسین حسینی دروازه بان اصلی استقلال و بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال این تیم صحبت کرده و از آینده خود با آنها صحبت کرده است. . ظاهرا به رضایی گفته شده که با توجه به در پیش بودن رقابت های داخلی (U23) و جام جهانی می تواند با حضور در فوتبال کشورمان آینده درخشانی را برای خود رقم بزند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال