پشت صحنه اخراج سرمربی استقلال فاش شد

یکی از مدیران برکنار شده فرشید سمیعی بود، فردی که علاوه بر معاونت حقوقی، سمت سخنگویی باشگاه استقلال را نیز بر عهده داشت. فردی که از دوران آجورلو این سمت را برعهده داشت و در دوره فتح الله زاده هم ابقا شد اما حالا دیگر در استقلال پستی ندارد.

هفته گذشته تعداد زیادی از مدیران منصوب در دوره آجورلو و فتح الله زاده سمت خود را از دست دادند و حجت الله کریمی با هماهنگی هیئت مدیره ترجیح داد افراد دیگری را سر کار بگذارد.

در ادامه تغییر معاون حقوقی باشگاه استقلال، باخبر شدیم که اعضای هیئت مدیره هیچ مشکلی با سخنگویی فرشید سمیعی نداشتند، اما دلیل اصلی حذف وی از چارت سازمانی این باشگاه، نارضایتی سران پرونده بوده است. از شکایات ثبت شده علیه باشگاه آنها معتقد بودند که در یک سال گذشته استقلال در اکثر مواردی که علیه آنها مطرح می شود نتوانسته آنطور که باید پیروز شود و این موضوع به خصوص در مورد اتفاقات ریکاردو ساپینتو کاملاً واضح بود و به همین دلیل ترجیح دادند با یک نفر بروند. دیگری برای کار به عنوان دستیار حقوقی. استقلالی ها همچنین معتقدند شکایت فصل گذشته این باشگاه از گل گهر سیرجان در خصوص اریک بیناما و پیروزی در این پرونده در فصل قبل در واقع به دلیل پیگیری مستمر پلیس فتا برای افشای حقیقت بوده است که چه مستنداتی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است. فدراسیون و در نهایت رای به نفع استقلال و مقابل گل گهر سیرجان صادر شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال