پشت صحنه اعلام لیست نهایی تیم فرانسه در ایفل


سرویس خبر شماره: 1852735
18 نوامبر 1401 ساعت 7:40 ب.ظ
851

1نقطه نظر

کلید USB، گاوصندوق و تلفن ممنوع است

حدود یک ساعت قبل از ارائه رسمی لیست فرانسوی، دیدیه دشان به همراه سه دستیارش وارد کانال TF1 می شوند و در حالی که در اتاق گریم هستند آماده عبور از مقابل دوربین ها می شوند. قبل از شروع اخبار ملی در این شبکه، برنامه معرفی لیست تیم ملی آغاز می شود تا دشان و معاونانش اسامی بیست و شش بازیکن مورد نظر خود را به مردم فرانسه بدهند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فرانسه و دیدیه دشان سرمربی این تیم مصمم هستند تا زمان اعلام رسمی لیست 26 نفره دعوت شده به تیم ملی، هیچکس از محتوای این لیست مطلع نشوند. . در جام جهانی

هواداران فوتبال فرانسه و خروس‌ها باید تا آخرین ساعات عصر امروز منتظر بمانند تا دیدیه دشان اسامی بیست و شش بازیکنی را که می‌خواهد در جام جهانی قطر حضور داشته باشند، یکی یکی اعلام کند.

در حالی که دیدیه دشان عصر امروز لیست نهایی تیم فرانسه برای جام جهانی را اعلام می کند، فرانسوی ها تدارکات بزرگی را برای جلوگیری از لو رفتن این لیست تدارک دیده اند.

    پشت صحنه اعلام لیست نهایی تیم فرانسه در ایفل

سپس مدیر تلویزیون با همراهی یک طراح گرافیک و هیئتی از فدراسیون فوتبال در اتاقی امن که استفاده از تلفن همراه ممنوع است، قرنطینه می شود. هدف فدراسیون و دیدیه دشان با این محدودیت ها جلوگیری از درز نام ها به رسانه ها قبل از اعلام رسمی است.

اما فرانسوی ها برای جلوگیری از لو رفتن لیست تیم ملی قبل از اعلام رسمی پروتکل سختی تهیه کرده اند که در نوع خود جالب است. لیست تیم ملی از شبکه تلویزیونی TF1 فرانسه اعلام می شود و افرادی که در آن کانال نام بازیکنان دعوت شده را می دانند به سختی به اندازه یک انگشت دست هستند.

این فهرست ارزشمند چهار ساعت قبل از مراسم معارفه رسمی با استفاده از کلید USB به مدیر تلویزیونی برنامه مخابره می شود.