پشت صحنه حادثه تلخی که برای بازیکن پرسپولیس رخ داد/ آیا برخی عمدا به این مهاجم پاس دادند؟

اما بررسی نزدیک به 30 دقیقه حضور تامیروف در زمین نشان می دهد که فرضیه پاس ندادن بازیکنان نمی تواند صحت داشته باشد. تامیروف دقایقی در زمین حضور داشت که ذوب آهن به دلیل 10 نفره بودن وظایف دفاعی خود را افزایش داد و به سختی دروازه خود را بسته نگه داشت. عبدی در 80 دقیقه فقط 15 لمس در زمین داشت، بنابراین 8 لمس تامیروف عدد عجیبی نبود. نگاهی به بازی نشان می دهد که توپ ضعیف مهاجمان این تیم را باید به برنامه تاکتیکی مهدی تارتار مرتبط کرد تا حسادت هافبک های پرسپولیس.

خط حمله پرسپولیس مقابل ذوب آهن روز بدی را پشت سر گذاشت. مهدی عبدی و شیرزد تمیرف دو بازیکنی که دوران حضورشان در پرسپولیس انتقادات زیادی را به همراه داشت با حضور در اولین بازی فصل جدید بر این انتقادها افزودند. البته شاید آخرین بار شیرزد تامیروف را با پیراهن پرسپولیس دیدیم. بازیکنی که این بار علاوه بر گل نخوردن، تعداد 8 لمس توپش در دقایق حضورش در زمین نیز موضوع محاسبات بوده است. ناپدید شدن تامیروف در این بازی حتی شایعاتی مبنی بر اینکه پرسپولیسی ها ممکن است به سمت مهاجم تیمشان نروند را نیز به وجود آورد. فرضیه ای که برخی آن را به عدم هماهنگی و برخی دیگر به عدم اعتماد هافبک ها به مهاجم ازبکستانی ربط دادند.

در مجموع آنچه مشخص است این است که تئوری عدم انتقال به تیمیروف یا سایر مهاجمان پرسپولیس با بررسی بازی به اثبات نمی رسد و مشکل را باید در جای دیگری جستجو کرد. تامیروف که به دلیل حضورش در تیم پرسپولیس انتقادات زیادی را به همراه داشت، حالا با عملکرد ضعیف خود در اصفهان در یک قدمی جدایی از باشگاه پرسپولیس قرار دارد و گفته می شود در صورت جذب دومین مهاجم خارجی تیم پرشین ها تا چند روز آینده قطعی می شود، تامیروف رسما از این باشگاه جدا می شود قرمزپوشان پایتخت از هم جدا شدند و یحیی گل محمدی مخالفتی با جدایی این مهاجم ازبکستانی ندارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

همان طور که در بازی مشخص بود، بازیکنان ذوب آهن که با نقشه های هجومی یحیی گل محمدی و تیمش آشنا بودند، مسیر عبور وسط بازیکنانی چون مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی را مسدود کردند و ارتباط خود را با این تیم قطع کردند. خط حمله راهکاری که مطمئنا سایر تیم های لیگ مانند فصل گذشته مقابل پرسپولیس از آن استفاده خواهند کرد. شاید تا چند هفته آینده با حضور یورگن لوکادیا در خط حمله مشخص شود که مهاجمان پرسپولیس بیشتر درگیر این مشکل بوده اند یا مدافعان حریف. آنچه مشخص است این است که اگر کادر فنی پرسپولیس برای مشکل فصل گذشته مقابل تیم های پرفشار و دفاع اتوبوسی راه حلی پیدا نکند، حتی حضور لوکادیا و یک مهاجم دیگر هم نمی تواند تاثیر زیادی در باز شدن این گره کور داشته باشد. . .

پشت صحنه حادثه تلخی که برای بازیکن پرسپولیس رخ داد/ آیا برخی عمدا به این مهاجم پاس دادند؟