پشت صحنه رد پیشنهاد نفت آبادان توسط سرمربی استقلال/نکونام پذیرفته نشد، منصوریان کی قائم مقام روش می شود!

جالب اینجاست که خود کارلوس کی روش اخیرا گفته است: «وقتی این پیشنهاد در 10 روز گذشته به من داده شد، با خودم فکر کردم که چه کسی این شرایط را دارد و چه کسی در ایران بعد از 5-6 سال کار با من جایگزین من خواهد شد. من و رابطه ای که بین ما شکل گرفته شکی نداشتم و اولین انتخابم جواد نکنام یکی از رکوردداران تیم ملی بود، کاپیتان تیم ملی بود و حالا سرمربی، بازیکنان جوان. برای او احترام زیادی قائل هستم و برخی از بازیکنان فعلی تیم در کنار او بازی می کنند.”



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پس از تغییرات مدیریتی در باشگاه آبادانی، تصمیم بر عزل رضا پرکاس گرفته شد. پس از این اتفاق به علیرضا منصوریان پیشنهاد سرمربیگری شد اما سرمربی استقلال آن را نپذیرفت و حالا شنیده می شود احتمال حضور در جام جهانی 2022 قطر پشت پرده این توییت منفی بوده است.

با شنیده شدن خبر لژیونر شدن و مربی شدن علیرضا منصوریان در امارات متوجه شدیم که او فرصتی دوباره برای همکاری مجدد با کارلوس کی روش دارد. این شانس به رد پیشنهاد جواد نکونام برای کمک به مربیگری تیم ملی بستگی دارد. سرمربی فولاد خوزستان همچنان مردد است و در مورد پیشنهاد کارلوس کی روش تصمیم نهایی را نگرفته است. از سوی دیگر مطلع شدیم یکی از اعضای تاثیرگذار فدراسیون فوتبال که با علیرضا منصوریان ارتباط نزدیک دارد این مربی آزاد را معرفی کرده است.