پشت صحنه لینک ستاره سابق پرسپولیس/ یک آرژانتینی این وسط!

پس از پیوستن پاستوره به قطر و با توجه به اینکه این بازیکن از هموطنان بشار به حساب می آید، شایعه شد که هافبک سابق پرسپولیس قرار است از تیمش جدا شود و قطر را ترک کند. در نتیجه در فضای مجازی اعلام شد که با توجه به ورود خاویر پاستوره به قطر، بشار از این تیم جدا می شود و به پرسپولیس می آید.

چندی پیش در تابستان بشار که برای تعطیلات چند روزه در ایران بود به دلیل مشکلات مالیاتی نتوانست به موقع ایران را ترک کند اما این اتفاق با چند روز تاخیر حل شد و این بازیکن عراقی به کشور او. حضور بشار در ایران شایعه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس را در فضای مجازی به راه انداخت. موضوعی که با استقبال زیادی از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شد و به صفحه شخصی رسن حمله کردند و از او خواستند به پرسپولیس بیاید. اتفاقی که نیفتاد و بازگشت هافبک محبوب عراقی به پرسپولیس شایعه بود.

پیگیری ها نشان می دهد که بشار نه تنها در لیست نهایی تیمش نیست، بلکه مدیران قطری به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن هستند تا ستاره عراقی را در ترکیب خود نگه دارند. به این ترتیب بازگشت بشار به پرسپولیس حداقل در این مرحله امکان پذیر نیست و این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس نخواهد آمد.

بشار رسن، هافبک عراقی سابق پرسپولیس دو فصل پیش پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا شد و راهی فوتبال قطر شد. بشار که عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشت و محبوبیت زیادی در بین هواداران پرسپولیس دارد، در یک انتقال ناگهانی از پرسپولیس جدا شد و راهی تیم قطری شد.

اما پشت پیوند هافبک عراقی با پرسپولیس چیست؟ ماجرا از این قرار است که باشگاه قطری اخیرا با خاویر پاستوره هافبک معروف آرژانتینی قرارداد امضا کرده و این بازیکن تا پایان فصل در تیم قطری بازی خواهد کرد.

با فرا رسیدن نقل و انتقالات زمستانی، در روزهای اخیر شایعات مبنی بر جدایی بشار از فوتبال قطر و بازگشت به پرسپولیس ادامه یافته است. اتفاقی دقیقا مشابه اتفاق تابستان امسال و باید گفت این خبر صحت ندارد و نه بشار قصد جدایی از تیمش را دارد و نه یحیی گل محمدی قصد دارد این بازیکن را به تیمش اضافه کند.

لازم به ذکر است بشار چهارشنبه شب موفق شد در بازی تیمش در لیگ ستارگان قطر گلزنی کند و به نوعی جایگاه خود را در تیم قطر تثبیت کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال