پشیمانی مدافع وستهام از بدرفتاری با یک گربه


سرویس خبر شماره: 1852056
15 نوامبر 1401 ساعت 05:00
81

0نقطه نظر


سپس پرونده وی به دادگاه منتقل شد و در نهایت به 12 ماه خدمات اجتماعی و 5 سال محرومیت از نگهداری گربه محکوم شد.
حالا که گرما از بین رفته است، او در این باره با اسکای اسپورت صحبت کرد.
او گفت: “این دوران سختی برای من و خانواده ام بود. واضح است که من کار بسیار اشتباهی انجام دادم و از این بابت عذرخواهی می کنم. می دانم که تماشای این ویدیو برای مردم دردناک بود. و من واقعاً برای اکنون متاسفم. سعی می کنم با خانواده ام وقت بگذرانم و به آینده نگاه کنم.
من از این حادثه تجربه کسب کردم و این مهمترین چیز است. افراد زیادی از من حمایت کردند و باعث شدند روی فوتبال تمرکز کنم. رفتار باشگاه وستهام، هم تیمی هایم، کادرفنی و حتی هواداران برای حمایت از من باورنکردنی بود و من از آنها بسیار سپاسگزارم.
آنها به من کمک کردند تا همیشه بهترین عملکردم را در زمین ارائه دهم. واضح است که نمی توانم محبت آنها را جبران کنم. این باشگاه مانند خانواده من است.”

زوما پس از این اتفاق توسط وستهام جریمه شد و این پول به 9 موسسه خیریه حیوانات مختلف اهدا شد.
این مدافع فرانسوی در این فصل 13 بازی برای چکش ها انجام داده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از انتشار فیلم بدرفتاری با گربه کورت زوما، این مدافع فرانسوی پس از یک سال در یک مصاحبه تلویزیونی رسما عذرخواهی کرد.

پشیمانی مدافع وستهام از بدرفتاری با یک گربه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر از یک سال پیش ویدئوی دلخراشی از کورت زوما در خانه اش منتشر شد که در آن گربه های خانه اش را مورد آزار و اذیت قرار می داد. این ویدئو به سرعت در سراسر جهان منتشر شد و عواقب جدی برای مدافع فرانسوی داشت.
علاوه بر جریمه ای که وستهم برای او در نظر گرفته بود، دو گربه او به انجمن سلطنتی پیشگیری از ظلم به حیوانات منتقل شدند و آدیداس رابطه خود را با او قطع کرد.