پلگرینی اصرار دارد که اگر سیتی شاهد حذف عناوین باشد، لیورپول احساس قهرمانی نخواهد کرد

بیشتر بخوانید: “برای همیشه در لیورپول بمان” – 180 هزار پوند در هر وزنی ستاره آنفیلد از هم تیمی “بسیار خاص” قرمزها درخواست می کند

پلگرینی می تواند انتظار داشته باشد که در مورد این اظهارات از Kopites کوتاه بیاید.

مانوئل پلگرینی تاکید کرده است که لیورپول هرگز نمی تواند قهرمان لیگ برتر شود.

به یاد داشته باشید، آنها همچنین قرار بود سه فصل پیش توسط یوفا به دلیل زیر پا گذاشتن مقررات مالی از رقابت های اروپایی کنار گذاشته شوند، اگرچه این ممنوعیت در نهایت لغو شد.اخبار عصر منچستر).

اگر مجرم شناخته شود، تیم ورزشگاه اتحاد ممکن است تحت یک سری تحریم‌های سنگین قرار گیرد، از جمله حذف احتمالی عناوین برتری که در فاصله زمانی مشخص‌شده حذف کرده‌اند.من اخبار).

بیشتر بخوانید: “این ایده بازیکن است…” – رومانو ادعای جدیدی از هدف انتقال 53.5 میلیون پوندی لیورپول را رد کرد.

اگر سیتی به شدت تحت تاثیر تحریم ها قرار گیرد و قهرمانی لیگ برتر در فصل 2013/14 به صورت گذشته به لیورپول اعطا شود، آن احساس سرخوشی را که با هیچ یک از جام های تحت هدایت یورگن کلوپ همراه بود، نخواهد داشت.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/08/pellegrini-liverpool-man-city-premier-league/ منبع:

با این حال، با توجه به اینکه باشگاه منچستر حدود 100 بار برای نقض FFP متهم شده است.اسکای اسپورت)، سخت است که احساس نکنیم جام هایی که در آن زمان کسب کردند تا حدی آلوده نبودند.

طرفداران ما ممکن است گاهی از هزینه های انتقال متوسط ​​تحت FSG شکایت کنند، اما حداقل مالکان ما در حد توان ما زندگی می کنند و به پارامترهای نظارتی که باید در آن عمل کنیم احترام می گذارند.

اگرچه ممکن است برخی تحریم‌ها وجود داشته باشد، اما تیمی که دوم شد، پس از پیروزی در زمین هرگز نمی‌تواند احساس قهرمانی کند. ممکن است مجازات‌های اداری وجود داشته باشد، اما هیچ‌کس نمی‌تواند آن عنوان یا احساساتی را که ما تجربه کرده‌ایم از بین ببرد.»

منچسترسیتی ماه گذشته توسط لیگ برتر به دلیل یک سری از نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی (FFP) متهم شد، با این اتهامات که بازه زمانی 9 ساله بین 2009/10 و 2017/18 را پوشش می دهد.اسکای اسپورت).

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

دومین مورد در فصل 2013/14 به دست آمد، زمانی که آبی های آسمانی پلگرینی لیورپول را در مراحل پایانی فصل غصب کردند تا قرمزها را به قهرمانی برساند.

او با پرداختن به این تصور که تیمش لیگ را ناعادلانه برد، پاسخ داد (از طریق تلگراف): “اگر کسی چنین فکر می کند، اشتباه می کند. آلوده نیست. اتفاقی که در زمین رخ داد غیرقابل انکار است. من همیشه احساس می کنم قهرمان لیگ برتر هستم. منصفانه بردیم.

اگرچه برخی از هواداران از سیتی خواسته‌اند که تاج‌های لیگ برتر را از آن جدا کرده و به نایب قهرمانان مسابقات مربوطه تحویل دهد.دیلی اکسپرسشیلیایی به شدت با این ایده مخالف است.