پلیس به رونالدو/کریستیانو هشدار می دهد که به پسری غرامت می پردازد

این روزنامه گزارش می دهد که رونالدو با پرداخت غرامت به پسر موافقت کرده است. سران منچستریونایتد سپس اعلام کردند که هیچ اقدامی در این زمینه انجام نخواهند داد. مشخصا سران تیم از عذرخواهی این بازیکن خوشحال شدند.

رونالدو در پیامی آنلاین گفت: “در شرایط سختی مانند دورانی که با آن روبرو هستیم، کنترل احساسات کار آسانی نیست. با این حال، ما باید همیشه احترام بگذاریم، صبور باشیم و الگوی همه جوانانی باشیم که عاشق فوتبال هستند. فوتبال” من دوست دارم بابت واکنشم عذرخواهی می کنم و در صورت امکان از این هوادار دعوت می کنم تا یک بازی در اولدترافورد را تماشا کند تا منصفانه و ورزشی باشم.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

فصل گذشته کریستیانو رونالدو پس از شکست تیمش مقابل اورتون در گودیسون پارک، دست جیکوب هاردینگ را مشت کرد و گوشی این پسر به زمین پرتاب شد. او بعداً از این نوجوان 14 ساله که اوتیسم دارد عذرخواهی کرد.

ستاره پرتغالی اوایل این ماه توسط پلیس در مورد حمله و جراحات ادعایی مورد بازجویی قرار گرفت و تمام توضیحات لازم را به آنها داد. پلیس مرسی ساید روز چهارشنبه در بیانیه‌ای به میرر گفت: «ما می‌توانیم تأیید کنیم که مردی ۳۷ ساله به طور داوطلبانه خود را به ایستگاه پلیس تسلیم کرد و در مورد حمله و حمله ادعایی مورد بازجویی قرار گرفت. محل بعد از بازی فوتبال بین اورتون و منچستریونایتد در روز شنبه 9 آوریل. “این موضوع با اخطار مشروط رسیدگی شد و به نتیجه رسید.”

پلیس به رونالدو/کریستیانو هشدار می دهد که به پسری غرامت می پردازد

پلیس به رونالدو/کریستیانو هشدار می دهد که به پسری غرامت می پردازد