پل اسکولز از اریک تن هاگ می خواهد که لائوتارو مارتینز را به خدمت بگیرد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

اسطوره یونایتد به BT Sport گفت: “من فکر نمی کنم کین در این مرحله از تاتنهام جدا شود.” یورو اسپورتپیش از بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل رئال بتیس، شیاطین سرخ. من فکر می‌کنم معامله با دنیل لوی کار دشواری است، او می‌تواند تا آخرین دقیقه پنجره نقل و انتقالات شما را درگیر کند و شما را بدون هیچ چیز رها کند.»

برنده سه گانه، انتخاب لائوتارو مارتینز، شاید تعجب برانگیز، را زمانی انجام داد که او فکر می کرد یونایتد باید چه کسی را به خدمت بگیرد و گفت: “من لائوتارو مارتینز را در اینترمیلان دوست دارم. من فکر می کنم او از نوع بازیکنان ده هاگ است. او مهاجم وسطی را دوست دارد که می دود، تهاجمی باشد، با مردم مقابله کند. گزینه هایی وجود دارد.


پل اسکولز معتقد است که منچستریونایتد باید لائوتارو مارتینز از اینترمیلان را به جای هری کین از تاتنهام یا ویکتور اوسیمن از ناپولی به خدمت بگیرد.

من مهاجمان وسط منچستریونایتد را همانطور که هستند دوست دارم. مارکوس راشفورد، آنتونی مارسیال را دوست دارم. همه ما کیفیت آنها را می دانیم. گزینه هایی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم یکی را وارد کنیم.»

علاوه بر این، شایان ذکر است که تنظیمات فعلی یونایتد به ندرت دقیقاً به این دلیل است که کسی وجود ندارد که ارزش عبور از آن را داشته باشد. تیم‌های آژاکس ده هاگ در فصل گذشته یکی از خوشحال‌ترین تیم‌های اروپا بودند و به احتمال زیاد هلندی بخواهد به موقع این رشته تهاجمی را به کمان شیاطین سرخ اضافه کند.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 3 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بی نظیری از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از مسابقه بزرگ و در طول پنجره نقل و انتقالات!

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، مجموعه‌ای انحصاری مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

آیا او چنین سانترهایی را در یونایتد دریافت می کند؟ این موضوع است.» اسکولز با اشاره به شانس هایی که اوسیمن در جریان پیروزی 3-0 ناپولی بر آینتراخت فرانکفورت در روز چهارشنبه به گل تبدیل کرد، اضافه کرد.

من فکر می کنم بازیکنان دیگری مانند اوسیمن وجود دارند. من تعداد زیادی از او را ندیده ام، اما او را بیشتر به عنوان یک می بینم [Didier] نوع دروگبا، احتمالا بیشتر یک مهاجم مرکزی از نوع چلسی.»

و در حالی که لائوتارو در واقع یک مهاجم بسیار با استعداد است، او کم و بیش به عنوان یک مهاجم تنها آزمایش نشده است، زیرا همیشه با یک شریک مهاجم برای اینترمیلان بازی کرده است. زمانی که او به تنهایی در خط مقدم بازی کرده است، اغلب ضعیف بوده است، همانطور که با نمایش ضعیف او در جام جهانی با آرژانتین نشان داد. کار او با پشت به دروازه بسیار ضعیف است.

در حالی که مارتینز در رهبری مطبوعات عالی است، با توجه به مشخصات بازیکن تن هاگ که به نظر می رسد به دنبال آن است، به نظر می رسد انتخاب نسبتاً عجیبی باشد. این مرد هلندی در ژانویه به صورت قرضی در Wout Weghorst به خدمت گرفته شد، که تا حدودی نشان می دهد که او به دنبال فردی با بدنی بیشتر در بازی خود است.

در مورد کاپیتان انگلیس، اسکولز معتقد است که باشگاه نمی تواند در حماسه طولانی نقل و انتقالاتی که می تواند اریک ده هاگ را دست خالی بگذارد، خطر کند.

با توجه به موضع تندرو کنونی تاتنهام مبنی بر اینکه کین در تابستان ادامه نخواهد داد، این ممکن است درست باشد. مهاجم لیگ برتری در ژوئن تنها 12 ماه از قراردادش باقی مانده است، اما لوی به احتمال زیاد متقاعد شده است که می تواند کین را متقاعد کند که در این بازه زمانی باقی بماند.

در مورد ویکتور اوسیمن، اسکولز معتقد است که این مهاجم نیجریه ای در منچستریونایتد مناسب نیست و نشان می دهد که او در باشگاه دیگری عملکرد بهتری خواهد داشت.


https://thepeoplesperson.com/2023/03/17/paul-scholes-wants-erik-ten-hag-to-sign-lautaro-martinez-261339/ منبع: