پل مرسون ادعا می کند که لیورپول هنوز هم می تواند حرف بزرگی در رقابت قهرمانی داشته باشد

پل مرسون پیشنهاد کرده است، علیرغم اینکه لیورپول به طور قطعی در لیگ برتر سوم خواهد شد، همچنان می تواند کلید نتیجه رقابت قهرمانی و هویت چهارمین و آخرین شرکت کننده فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را در اختیار داشته باشد.

قرمزها امشب در دیداری به استون ویلا می روند که از دید ما چیزی جز غرور در آن نیست، اما می تواند عواقب بزرگی بر تیم های بالا و پایین تر از آنها داشته باشد.

اگر شاگردان یورگن کلوپ شکست بخورند، حریفان آنها به رده چهارم دست خواهند یافت و شانس تاتنهام برای غصب آنها در روز سه شنبه با منچسترسیتی پایان خواهد یافت و قهرمان در حال حاضر یک امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین است.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

مرسون در صحبت با Sky Sports گفت: هر هوادار آرسنال برای شکست خوردن به استون ویلا نیاز دارد. اگر لیورپول بتواند نتیجه بگیرد، تاتنهام باید روز سه شنبه گرسنه بماند.

من می دانم که در حال حاضر 8 گل به ثمر رسیده است، اما اگر اسپرز رفت و مساوی کرد و لیورپول با دو یا سه گل پیروز شد، ناگهان استون ویلا با پالاس بازی می کند. هیچ کس نمی خواهد در حال حاضر با پالاس بازی کند و آنها (تاتنهام) به شفیلد یونایتد و شفیلد یونایتد می روند… وای.

اما اگر ویا به نتیجه برسد (در مقابل لیورپول)، هیچ راهی وجود ندارد (تاتنهام در مقابل منچسترسیتی نتیجه بگیرد). آنها برای هیچ چیز بازی نخواهند کرد. من در آن بازی ها بازی کردم. آنها نمی خواهند آرسنال قهرمان لیگ شود.

تنها چیزی که آن ها نمی خواهند این است که آرسنال قهرمان لیگ شود، این یک چیز است، اما اگر استون ویلا شکست بخورد، چاره ای جز گرسنه ماندن ندارند.

بیشتر بخوانید: “چیزی مشابه…” – گری نویل می گوید یکی از استادان آرسنال او را به یاد نماد سابق لیورپول می اندازد.

بیشتر بخوانید: ستاره لیورپول می تواند امشب پس از غیبت هم تیمی خود در اولین لیگ 2024 آغاز شود.

طرفداران دیگر باشگاه‌های «6 بزرگ» معمولاً هر زمان که لیورپول می‌بازد، آهسته عمل نمی‌کنند، اما همانطور که مرسون توضیح داد، طرفداران آرسنال و تاتنهام هر دو دلیل دارند که امشب مقابل ویا در کنار قرمزها قرار بگیرند.

اگر از شکست اجتناب کنیم، امید اسپرز برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر را حفظ می کند و به آنها چیزی برای بازی در برابر من سیتی می دهد، که از نظر تئوری باید کار تیم پپ گواردیولا را برای کسب پیروزی در شمال لندن فردا دشوارتر کند.

بخش خاصی از طرفداران توپچی ها در رسانه های اجتماعی، زمانی که ما هنوز در رقابت قهرمانی بودیم تا ماه گذشته دقیقاً طرفدار LFC نبودند، اما حتی آنها نیز ممکن است برد برای ما در ویلا پارک را به عنوان یک نتیجه سودمند برای تیم خود بدانند.

البته، از منظر لیورپول، نگرانی ما نیست که چه کسی قهرمان شده یا مقام چهارم را تضمین کند. ما به سادگی بیرون می رویم و تلاش می کنیم که پیروزی را برای کلوپ در دومین بازی آخرش در سرمربیگری تضمین کنیم، صرف نظر از عواقبی که ممکن است در جاهای دیگر داشته باشد.

اگر هیچ چیز دیگری نباشد، حداقل یک پیروزی برای قرمزها در برابر ویا، آن را برای ناظران بی طرف از نظر مسائل بزرگی که در هفته آینده حل و فصل می شود، جالب نگه می دارد.

بیشتر بخوانید: تکامل ترکیب اصلی لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ



https://www.empireofthekop.com/2024/05/13/merson-liverpool-villa-arsenal-fans-title-race/ منبع: