پل مرسون برای آرسنال و بورنموث پیش بینی صراحتی می کند

پل مرسون، نماد آرسنال، از باشگاه قدیمی خود حمایت کرد تا در دیدار آتی لیگ برتر، بورنموث را با نتیجه 3-1 برد.

آرسنال نمی تواند برای زنده نگه داشتن عنوان قهرمانی امتیاز کم کند

در حالی که تنها سه بازی تا پایان فصل باقی مانده است، تنش در اردوی آرسنال قابل لمس است. توپچی ها در حال حاضر در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند اما منچسترسیتی رده دومی که با یک امتیاز انفرادی از آنها عقب است، یک بازی در پیش دارد.

شاگردان میکل آرتتا ممکن است حتی در صورت پیروزی در سه بازی باقیمانده خود، لیگ برتر را از دست بدهند، اما مطمئناً در صورت لغزش در حال حاضر، از رقابت قهرمانی خارج خواهند شد.

پل مرسون یک پیروزی خانگی را برای توپچی ها پیش بینی کرد

تیم شمال لندن در دیدار بعدی خود در لیگ برتر در روز شنبه (4 می) به مصاف بورنموث خوش فرم خواهد رفت. آرسنال در سه بازی پیروز شده در این رقابت ها قرار دارد در حالی که گیلاس ها پس از پیروزی در دو بازی آخر خود، در حال صعود هستند.

مرسون که با توپچی ها دو عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، بورنموث را به خاطر عملکردهای اخیرش تحسین کرد اما مدعی شد که آنها به سادگی نمی توانند برای قهرمانی رقابت کنند.

مرسون در ستون پیش بینی های لیگ برتر خود برای Sportskeeda نوشت:

بورنموث با دومینیک سولانکه در خط حمله مشکل ایجاد خواهد کرد. آنها در هفته های اخیر خوب به نظر می رسیدند، اما آرسنال چیز دیگری است و من چیزی جز برد خانگی نمی بینم.

من شک دارم که میکل آرتتا ترکیب اصلی خود را از هم اکنون تا پایان فصل تغییر دهد – آنها باید به سلاح های خود بچسبند و ببینند که آنها را در رقابت قهرمانی به کجا می برد.

وی در پایان افزود:

خرید کای هاورتز در ابتدای فصل به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، اما او کلاس خود را در دوران قهرمانی نشان داد و بازیکن مناسبی برای بازی های بزرگ است. من همیشه طرفدار او بودم، او بازیکن باهوشی است که با شیوه بازی آرسنال مطابقت دارد. آلمان در مواقعی از او به عنوان مدافع چپ استفاده می کند که نشان می دهد مدیران همیشه او را در زمین می خواهند.

پیش بینی مرسونآرسنال 3-1 بورنموث

سولانکه در این فصل گلزن بورنموث بوده و در 35 بازی لیگ 18 گل به ثمر رسانده است. در این میان هاورتز چندان پرکار نبوده است، اما با 12 گل زدن و ارائه 6 پاس گل در 34 بازی لیگ، منتقدان خود را ساکت کرده است.

https://sportslens.com/news/paul-merson-prediction-for-arsenal-vs-bournemouth/ منبع: