پنالتی دیاباته از زمین خودمان پاک شد / کی جواب هواداران پرسپولیس را می دهد / اینطور برد اصلا ارزشی ندارد!

حتما تاثیر خواهد داشت. با این حال، برخی چیزها مانند مدیریت هیچ ارتباطی با VAR ندارند. دوانی فر روز خوبی را سپری نکرد و در حالی که به نقطه پنالتی نزدیک بود خطا نکرد. ما از زمین خودمان دیدیم که مدافع فولاد به دیاباته زد اما نمی دانم چرا داور آن را ندید. من از تلاش برای تحت فشار قرار دادن داور متنفرم و شما هرگز ندیده اید که سعی کنم به داور اعتراض کنم. آنها ممکن است شرایط سختی داشته باشند اما وقتی به داوری رضایت دادند باید با تمرکز و آمادگی خوب وارد زمین شوند و بهترین کیفیت را داشته باشند. به هر حال تمام شد و فقط امیدوارم به چنین اتفاقاتی برنگردیم و فوتبالمان را جذاب و تماشاگر پسند کنیم.

با توجه به باخت مقابل فولاد و پیروزی مقابل سپاهان، فاصله شما با تیم دوم به دو امتیاز کاهش یافته است. بقیه فصل را چطور می بینید؟

هواداران پرسپولیس نیز در مقابل تصمیمات اساسی موضع گیری قاطعانه ای داشته اند. فکر می کنید با ورود احتمالی VAR این مشکلات داوری حل می شود؟

تو هم از رفتار بچه های توپ عصبانی بودی. به ما بگویید چه اتفاقی افتاده است؟

گوش کن، ما بازی را باختیم و این در فوتبال اتفاق می افتد. اما من و بقیه تیم درباره رفتارهایی که در اهواز دیدیم بحث کردیم. ما آمده ایم تا فوتبال بازی کنیم و به درد مردم بخوریم. ما همیشه مدعی فوتبال زیبا هستیم، اما ماجراهای دیدارمان با فولاد واقعا زشت و ناامیدکننده بود. اگر کسی حاشیه ای دید یا ژست نامربوطی کرد، به او بگویید. نیمکت فولاد و مربیان این تیم همه دوستان من هستند و مثل برادر بزرگم می مانند. اصلا انتظارشونو نداشتم نمی دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد با یک هافبک که همه خواستار آن بودند.

نمی دانم کجای دنیا واقعا این اتفاق می افتد. پسر توپ در طول حملات ما 3 بار توپ را به داخل زمین زد تا بازی را مختل کند و داور بازی را متوقف کرد، دیدن این رفتارها به جز 3 امتیاز یا برد چه ارزشی دارد؟ ما باید کاری کنیم که مردم از فوتبال لذت ببرند نه اینکه فوتبال را زشت جلوه دهیم.

وحید امیری

خب قبلا هم گفته بودم که در نیم فصل دوم اصلا کار راحتی نداریم و همه بازی ها سخت است. ما باید سخت کار کنیم و سخت بجنگیم تا در پایان فصل صدرنشینی را حفظ کنیم و در پایان فصل قهرمان شویم. ما به نتایج تیم های دیگر اهمیتی نمی دهیم و فقط می خواهیم روی بازی های خودمان تمرکز کنیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال بعد از بازی سریع به رختکن رفتم و نمی دانم چه شد. اما آقا یحیی حق دارد شکایت کند. گفتند بازی بدون تماشاگر برگزار شد اما افراد زیادی با لباس فولاد روی سکوها حضور داشتند. از اول بازی به ما توهین شد. روی هر توپ از نیمکت حریف چند نفر به لبه خط می آمدند و به داور اعتراض می کردند و می خواستند به او فشار بیاورند. داور باید بازی را بهتر مدیریت می کرد اما اصلاً نتوانست این کار را انجام دهد. تیم ما سخت تلاش کرد تا این موقعیت را به دست آورد. کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را کرده اند تا پرچم پرسپولیس بالا بماند و هواداران ما را خوشحال کنند. خیلی راحت به داور فشار آوردند و تمرکز او را گرفتند. نتیجه آن پنالتی سوخته ما بود. حالا 3 امتیاز را از دست داده و از دست داده ایم. تا بتوانیم حداقل یک امتیاز کسب کنیم. چه کسی پاسخ هواداران ما را خواهد داد؟ چه کسی پاسخگوی امتیاز از دست رفته ما خواهد بود؟ به نظر من داور و ناظر بازی باید قاطعانه تری رفتار می کردند تا شاهد این اتفاقات نباشیم. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و ما شاهد فوتبال خوبی در اهواز نبودیم.

همانند بازی گذشته، دیدار برگشت پرسپولیس و فولاد نیز جنجالی بود. پرسپولیس که صدرنشین لیگ است مقابل فولاد شکست خورد و این دیدار حواشی زیادی به همراه داشت. از اخراج جواد نکونام و فریادهای کادرفنی فولاد تا صحنه مشکوک پنالتی دقایق پایانی روی شیخ دیاباته. پس از پایان بازی درگیری هایی بین کادرفنی پرسپولیس و فولاد رخ داد و اگر حضور به موقع کریم باقری نبود شاید اتفاقات تلخ تری رخ می داد. مخالفت پرسپولیسی ها با حضور و فحاشی لیدرهای فولاد در سکوها و همچنین قضاوت موعود اصولگرایان. ضمن اینکه در جریان بازی توپ اضافه کنار نیمکت فولاد در حملات پرسپولیس چندین بار توپ اضافه را به داخل زمین شلیک کردند که باعث توقف بازی و اشک بازیکنان پرسپولیس شد. در خصوص اتفاقات جنجالی این بازی گفت وگویی با وحید امیری ستاره آرام و بی ادعای پرسپولیس داشتیم که بر خلاف معمول پس از پایان بازی به اتفاقات و البته داوری اعتراض کرد که در ادامه می خوانید.

یحیی گل محمدی نیز به شدت عصبانی بود و بدون دخالت برخی افراد ممکن بود اتفاقات بدتری رخ دهد.

اتفاقات بازی اهواز هم صدای بازیکن آرامی مثل وحید امیری را درآورد. به نظر شما دلیل این همه حاشیه در این بازی چه بود؟