پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شد

همچنین هرویه میلیچ، مدافع کروات آبی ها نیز از این باشگاه به فیفا شکایت کرد و توانست حکم 600 هزار دلاری را دریافت کند. حکم محکومیت استقلال در این پرونده نیز تایید شد.

این به این دلیل است که استقلال حداقل تا نیم فصل لیگ برتر بازیکن جدیدی به خدمت نخواهد گرفت و در ماه های آینده بحث پرداخت به استراماچونی و میلیچ به طور قطعی حل می شود و پنجره باز خواهد شد. Les Bleus هیچ مشکلی برای جذب در نیم فصل دوم نخواهد داشت، آنها هیچ فصلی ندارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

طبق اعلام قبلی باشگاه استقلال، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه موقتا بسته است تا مدیران پول استراماچونی و میلیچ را پرداخت کنند. البته این موضوع موقتی است و به محض پرداخت پول و تایید وکلای استراماچونی و میلیچ دریافت مبلغ. پنجره ای باز خواهد شد.

روز گذشته وکیل فدریکو استراماچونی با ارسال نامه ای به فیفا این موضوع را به اطلاع آنها رساند تا فیفا اخطار دیگری را در نظر بگیرد و همین موضوع دلیل دیگری برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است.


سرویس خبر شماره: 1844608
29 سپتامبر 1401 در 03:32 ب.ظ
32.3 هزار امتیاز خبر|

43نقطه نظر

دردسرهای دو شکایت فیفا از میلیچ و استراماچونی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال به دلیل پرداخت نشدن بدهی خود به فیفا شکایت کرد. او ابتدا حکم بسیار سنگینی را علیه استقلال گرفت اما با اعتراض آبی پوشان پایتخت، پرونده به دادگاه عالی ورزش رفت.

با توجه به پرداخت نشدن مطالبات مدافع کروات و سرمربی ایتالیایی سابق استقلال، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه موقتا بسته شده است.

پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شد

نکته مهم اینجاست که هنوز باشگاه استقلال نه پول میلیچ را پرداخت کرده و نه پولی به استراماچونی داده است!

طبق احکام، استقلال 30 روز فرصت داشت تا مطالبات میلیچ و استراماچونی را از زمان صدور حکم پرداخت کند که در هیچ کدام از این موارد این اتفاق نیفتاد. گویا چند روز پیش میلیچ نامه ای به فیفا نوشت و اعلام کرد که پول به حسابش نمی رود و به همین دلیل فیفا پنجره نقل و انتقالات استقلال را بست.

پس از ارائه مدارک توسط باشگاه استقلال، در نهایت حکم تایید شد و دادگاه عالی ورزش نیز تایید کرد که استقلال باید مبلغ تقریبی یک میلیون و 350 هزار یورو به استراماچونی بپردازد.