پنج طلبکار جنجالی باشگاه پرسپولیس! (تصویر)

* طلب محمد رویانیان نیز 4 میلیارد و بیست میلیون تومان است. رویانیان همچنین یکی از پرحاشیه ترین چهره های مدیریتی باشگاه پرسپولیس است که با تشکیل یک تیم کهکشانی، قرمزها را به جمع مدعیان فوتبال ایران بازگرداند، اما ماجرای خودروهای بدون سند او برای اعضای این تیم همواره مورد توجه بوده است. بسیاری از بازیکنان سابق قرمز چهره. میراث رویانیان نیز بدهی یک میلیون و سیصد هزار یورویی به مانوئل ژوزه بود که سرمربی پرتغالی را به بزرگترین طلبکار تاریخ پرسپولیس تبدیل کرد.

*مهدی رسول پناه نام خانوادگی این لیست است که می توان آن را یک پدیده مدیریتی دانست. او دو میلیارد و دویست میلیون تومان به پرسپولیس بدهکار است که البته زودتر از تسویه این رقم گفته شد.

باشگاه پرسپولیس در مجموع 31 میلیارد و 900 میلیون تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهکار است، اما حضور چهار مدیرعامل و یک چهره مدیریتی خوش صدا (هدایتی) صورت های مالی پرسپولیس را زیر سوال برده است و باید دید این ارقام چگونه تغییر می کند. پس از ممیزی



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1840220
03 شهریور 1401 ساعت 15:11 |
24.7 هزار |

دهنقطه نظر

از رویانیان و هدایتی گرفته تا انصاری فرد و رسول پناه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته گذشته باشگاه پرسپولیس صورت های مالی جدید خود را منتهی به خرداد 1401 در سامانه کدال بارگذاری کرد اما این اسناد حسابرسی نشده است. یعنی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس این مدارک را تایید کرده اما برای اعلام نهایی باید به تایید حسابرس هم برسد.

از نظر بدهی هم همین رقم برای باشگاه پرسپولیس اعلام شد و جالب اینجاست که قرمزها 252 میلیارد تومان بدهی جاری دارند و مالیات آنها 97 میلیارد تومان است که 22 میلیارد تومان بیشتر از آخرین گزارش مالی است. . سال

*حمیدرضا سیاسی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس در لیگ چهاردهم که مدتی بود نظر منفی هواداران پرسپولیس را جلب کرده بود و با اخراج علی دایی، جایگزینی حمید درخشان و سپس دستگیری او در ذهن اهالی فوتبال ماندگار شد. و حبس؛ در این لیست چهار میلیارد و نهصد میلیون تومان از پرسپولیس سررسید است. در توضیح این بدهی آمده است که این رقم مربوط به پرداخت دوره قبل وی است.

شاید بدهی جالب مربوط به قسمت “در حال انجام پرداخت شود” که عدد 252 میلیارد تومان را نشان می دهد و البته در قسمت جزئیات نکات جالب تری در لیست طلبکاران باشگاه پرسپولیس دیده می شود.

صورت های مالی منتشر شده باشگاه پرسپولیس نشان می دهد که این باشگاه به پنج مدیر معروف سابق بدهکار است.

پنج طلبکار جنجالی باشگاه پرسپولیس!  (تصویر)

* نام حسین هدایتی در این لیست به چشم می خورد که این روزها از فوتبال خداحافظی کرده و دوران محکومیت خود را می گذراند. هدایتی که یک دوره عضو هیئت مدیره و یک بار هم اسپانسر باشگاه پرسپولیس بود کمتر از سه نفر و یک میلیارد و 200 میلیون تومان به پرسپولیس بدهکار است. درخواست او در مقایسه با دیگران کم به نظر می رسد، اما شاید هدایتی از هواداران پرسپولیس خیلی بیشتر لذت برد.

در این صورت های مالی اعلام شده است که باشگاه پرسپولیس برای فصل جدید 227 میلیارد تومان درآمد داشته و 210 میلیارد هزینه کرده است تا فصل را با سود 17 میلیارد تومانی به پایان برساند.

دارایی های ثابت باشگاه پرسپولیس هنوز 700 میلیارد تومان است که مربوط به واگذاری هایی است که برای خصوصی سازی انجام شده است. همچنین قرمزها 284 میلیارد تومان طلبکار هستند و با توجه به وجوه جمع آوری شده از واگذاری سهام 10 درصدی در بورس، 310 میلیارد تومان تا 31 خرداد برای آنها مانده نقدی ثبت شده است به طوری که در مجموع. ، دارایی باشگاه پرسپولیس 1300 میلیارد تومان است.

در قسمت بدهی شخصی اسامی چهره های سرشناس حمیدرضا سیاسی، محمد رویانیان، مهدی رسول پناه، حسین هدایتی و محمدحسن انصاری فرد را می بینیم.

* محمدحسن انصاری فرد نیز 179 میلیون تومان از پرسپولیس می خواهد که به نظر می رسد مربوط به یکی از کمک های هوادارانی باشد که از طریق کانال او انجام شده و به مهاجم خارجی پرسپولیس داده شده است.