پورعلیگنجی- اسکوچیچ; آیا این چارچوب در قطر تکرار می شود؟ !


سرویس خبر شماره: 1841612
10 سپتامبر 1401 @ 19:55
1.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرتضی پورعلیگنجی، ستاره جدید خط دفاعی پرسپولیس که مدت ها در شرایط بازی و البته ملی پوشان به دلیل مصدومیت از میادین دور بود، پس از رسیدن به مرزهای آماده سازی و مسابقه، اکنون در انتظار حضور است. او برای تیمش مقابل نفت آبادان بازی کرد، اردوی تیم ملی برای تنفس دوباره فضای متفاوت تیم ملی است.
مرتضی که آخرین بازی خود برای تیم ملی را در بازی با کامبوج زیر نظر اسکوچیچ انجام داد و توانست دومین گل ملی خود را به ثمر برساند، قبل از مصدومیت و زمانی که اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی بود، نود دقیقه مقابل بوسنی بازی کرد. کلین شیت برای ایران در بازی دوستانه پیش از دیدارهای مرگ و زندگی مرحله اول مقدماتی جام جهانی.

بازیکن شماره هشت پرسپولیس که از جام ملت‌های 2015 در هر تورنمنت بزرگی در ترکیب ثابت تیم ملی حضور داشت، مقابل بحرین و کامبوج نیز به میدان رفت اما در دیدار مقابل عراق جایی در ترکیب اصلی شاگردان اسکوچیچ نداشت و پس از آن. مصدومیت مانع از حضور او در تیم ملی شد.
مدافع 30 ساله تیم ملی که امروز به عنوان یکی از میهمانان فدراسیون در مراسم افتتاحیه جام جهانی حضور داشت با دراگان اسکوچیچ و جام مسابقات عکسی گرفت. عکسی که همه منتظرند ببینند سه ماه دیگر در موقعیتی متفاوت با پس زمینه جدید گرفته می شود؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع جدید پرسپولیس یکی از مهمانان مراسم افتتاحیه جام جهانی بود.

پورعلیگنجی- اسکوچیچ;  آیا این چارچوب در قطر تکرار می شود؟  !