پورعلیگنجی دلیل غیبت هری کین مقابل آمریکا؟

هری کین ممکن است بازی روز جمعه مقابل آمریکا را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

پورعلیگنجی دلیل غیبت هری کین مقابل آمریکا؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که تیم ملی انگلیس توانست با پیروزی 6 بر 2 مقابل ایران برای سایر رقبا خط و نشان بکشد، حالا خبر از مصدومیت کاپیتان سه شیرها و احتمال وجود دارد. غیبت او در بازی بعدی هواداران تیم ملی پوش این کشور را نگران کرده است.


سرویس خبر شماره: 1855074
02 دسامبر 1401 ساعت 12:04 |
11.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

میزان مصدومیت کاپیتان انگلیس امروز مشخص می شود

کاپیتان تیم ملی انگلیس که از درد مچ پا می‌پیچید، روی زمین دراز کشید و هم تیمی‌هایش بالای سر او بودند. هری کین به دلیل تفاضل 3 گل و مصدومیت احتمالی قرار بود تعویض شود اما تا دقیقه 79 در زمین ماند و یک پاس گل دیگر داد.

حالا از اردوی انگلیس خبر می رسد که هری کین همچنان درد دارد و روز گذشته آزمایش ها و اسکن های لازم از پای آن بازیکن انجام شد و گرت ساوتگیت منتظر نظر کادر پزشکی درباره وضعیت سلامتی هری کین است.

در همان ابتدای نیمه دوم بازی ایران و انگلیس و در دقیقه 48 هری کین با حرکتی گسترده سعی کرد مدافعان تیم ملی را دور بزند که موفق شد. با تکل مرتضی پورعلیگنجی روی زمین افتاد.

کین دوشنبه شب با یخ روی مچ پایش و لنگی از ورزشگاه خلیفه خارج شد. گرت ساوتگیت، سرمربی این تیم پس از بازی گفت: به نظرم شرایط هری خوب است. تکل بدی به نظر می رسید اما او به بازی ادامه داد. ما او را از زمین خارج کردیم زیرا احساس می کردیم در آن زمان می توانیم این کار را انجام دهیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

باید دید که آیا او روز چهارشنبه با بقیه تیم تمرین خواهد کرد یا خیر، اگرچه مقامات فدراسیون فوتبال سه شنبه ترس از مصدومیت را کمرنگ کردند.

این بازیکن 29 ساله روز سه شنبه در یک جلسه ریکاوری داخل سالن شرکت کرد که به عنوان یک خبر خوب تلقی شد. اما انتظار می رود که مچ پای این بازیکن در آستانه بازی روز جمعه مقابل آمریکا تحت آزمایشات بیشتری قرار گیرد.