پورعلیگنجی نماد بازگشت ویژه (عکس)

پورعلیگنجی در دوران نقاهت پس از عمل جراحی رباط صلیبی در گفت و گوی مشروح با “مجله اخبار فوتبال” از اختصاص بخشی از وقت خود به مطالعه کتاب های انگیزشی و تاثیر آن بر روحیه و عزم خود برای بازگشت به میادین گفت. او با توجه به اولین بازی خوبش در لیگ برتر و سپس تبدیل شدن به یکی از با انگیزه ترین شاگردان کی روش در اردوی قبل از جام جهانی، تاثیر این دوره از زندگی اش را نشان می دهد که متاسفانه دوران مصدومیت را به بازسازی روحی تبدیل کرد. برای بازگشت پورعلیگنجی با پرواز در ارتفاع و زدن ضربات سر زودهنگام سعی دارد به کی روش این اطمینان را بدهد که بتواند از این مدافع هم در دفاع و هم در برنامه های هجومی از ضربات ایستگاهی استفاده کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پورعلیگنجی در مقدماتی جام جهانی 2018 یکی از مهره های ثابت تیم کی روش بود اما با مصدومیت در لیگ چین در شرایطی که این مربی دیگر روی نیمکت تیم ملی نبود بازی های مقدماتی جام جهانی را از دست داد. . او مدت ها از مصدومیت خود مراقبت می کند و بهبود می یابد و از بازگشت موفق خود به میادین از فصل جدید باشگاهی با پیراهن پرسپولیس خبر می دهد.

چند ماه بعد کی روش به تیم ملی بازگشت. حضور پورعلیگنجی در لیست نهایی کی روش بسیار محتمل است و به این ترتیب شاهد دومین همکاری این دو در جام جهانی خواهیم بود. با این وجه مشترک که این دو در دور انتخابی غایب بودند اما حالا شانس حضور در دور نهایی را دارند. البته مرتضی برای حضور در این مرحله برنامه موفقی داشت و الگویی برای هر بازیکنی شد که بسته به نوع ورزش هر لحظه ممکن است آسیب جدی ببیند اما هنوز شانس بازگشت دارد.


سرویس خبر شماره: 1852055
15 نوامبر 1401 ساعت 04:00
223 امتیاز خبر

0نقطه نظر

انگیزه با موسیقی و اکنون روی آنتن و در بالا

مدافع 30 ساله تیم ملی فوتبال ایران پس از از دست دادن بازی های مقدماتی جام جهانی، اکنون سرشار از انگیزه برای درخشش در مرحله پایانی این مسابقات است.

پورعلیگنجی نماد بازگشت ویژه (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرتضی پورعلیگنجی یکی از مدافعان مورد علاقه کارلوس کی روش در مرحله اول حضور این مربی در تیم ملی ایران بود. این بازیکن به خوبی جواب اعتماد سرمربی پرتغالی را داده و انتقالش به تیم ملی نیز به خوبی سازماندهی شده و موفق بوده است. این مسیر به دلیل مصدومیت شدید مرتضی و غیبت او در مرحله مقدماتی جام جهانی قطع شد اما با بازگشت این بازیکن به زمین مسابقه از سر گرفته شد. پورعلیگنجی این روزها یکی از آماده ترین ها برای تمرین تیم ملی است.