پورعلیگنجی: همه چیز درباره اجرای کی روش

مدافع ملی پوش ایرانی معتقد است کارلوس کی روش باید در این تیم به کار خود ادامه دهد.

پورعلیگنجی: همه چیز درباره اجرای کی روش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرتضی پورعلی گنجی که پس از حضور کارلوس کی روش در ایران دوباره به تیم ملی دعوت شد و در جام جهانی 2022 سه بازی پیش از بازیکنانی چون محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده مقابل انگلیس، ولز و … ایالات متحده بازگشته است. او درباره عملکردشان به تهران گفت: گاهی شانس یار تو نیست. ما تمام تلاش خود را کرده ایم که دل مردم را شاد کنیم و به آرزوها و آرزوهایمان برسیم، اما گاهی اوقات شرایط دست به دست می شود و نمی توان نتیجه گرفت.


سرویس خبر شماره: 1856629
10 دسامبر 1401 در 00:07
7.2 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

او یک سال دیگر باقی خواهد ماند.

وی در خصوص بحث پایان همکاری با کارلوس کی روش گفت: به نظر من شرایط به گونه ای است که با توجه به شناختی که کی روش از بازیکنان دارد و کمک هایی که در آن سال ها به ملی پوشان داشت، همه چیز گویای یک موضوع است. چیزهای زیادی در مورد عملکرد آنها اما باز هم شاید نتایجی که گرفتیم آرزوی ما نبود، اما فکر می‌کنم در بازه زمانی کوتاه و شرایط موجود و حواشی اطراف تیم، بهترین تلاش را برای کسب بهترین نتایج انجام داد.

مدافع تیم ملی ایران یادآور شد: همه بازیکنان رقبای ما در بهترین تیم های اروپا بازی می کنند اما کی روش با وجود حملات منفی که برخی از آنها مثبت و برخی منفی بود، شبانه روز کار کرد و ما نیز به دنبال یک بازی هستیم. عملکرد خوبی برای کمک به تیم ملی داشتیم.

پورعلیگنجی یادآور شد: با شرایط فعلی به نظرم بهتر است مثل همیشه بمانیم و سال آینده با برنامه ریزی خوب تیم ملی بهتری داشته باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی