پوشش کامل سوپرلیگ بانوان در سه رشته ورزشی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته پانزدهم سوپرلیگ فوتسال بانوان از 25 آذرماه با برگزاری چهار دیدار آغاز می شود و از این پس شما مخاطبان عزیز “مجله اخبار فوتبال” می توانید از تمامی اخبار مربوطه و همچنین جدول رده بندی، جدول گلزنان و نتایج این دوره از مسابقات قهرمانی سوپرلیگ بانوان مشابه آنچه قبلا برای فوتسال مردان در نظر گرفته شده بود را در سایت “مجله اخبار فوتبال” ببینید.

تحریریه صراط سه امیدوار است با پوشش کامل بالاترین سطح مسابقات فوتسال بانوان ایران گامی رو به جلو در جلوه بیشتر ورزش بانوان و بهبود شرایط آن بردارد.

1785443



مجله اخبار فوتبال داخلی

اخبار، برنامه و برنامه کامل مسابقات سوپرلیگ فوتسال بانوان با پوشش سراسری در سایت “ورزه سه” منتشر شده است.

پوشش کامل سوپرلیگ بانوان در سه رشته ورزشی

گفتنی است اولین دوره مسابقات سوپرلیگ بانوان از شهریور ماه سال جاری با حضور هشت تیم برتر فوتسال ایران آغاز شده و این مسابقات در سه دوره برگزار می شود. تاکنون چهارده هفته از این رقابت ها می گذرد که پس از پایان دور دوم رقابت ها، پیکان با 35 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های پالایش نفت آبادان و نصر فردیس با 31 و 30 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. به ترتیب.


سرویس خبر شماره: 1861500
ژانویه 06, 1401 در 2:40 ب.ظ
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

برای اولین بار

برای مشاهده برنامه کامل این مسابقات به همراه جدول رده بندی و گلزنان می توانید به قسمت لیگ های ایران در سایت “مجله اخبار فوتبال” مراجعه و سوپرلیگ بانوان را انتخاب کنید. (تصویر تابلو)