پوچتینو در برابر نیوکاسل به چیزی که اکنون به آن اعتماد دارد می رود – گفتگوی چلسی

خوشبختانه، تعطیلات بین المللی اکنون به پایان رسیده است و فوتبال لیگ برتر بازگشته است!

ماه نوامبر را با سفری به نیوکاسل در بعدازظهر شنبه به پایان می رسانیم.

این آخرین بازی ما است تا زمانی که وارد یک دوره جشن شلوغ در سراسر دسامبر شویم، بنابراین برد مهمتر است.

من برای بازگشت چلسی و هیچ تعطیلات ملی تا مارس هیجان زده هستم، و در واقع در این فصل این فصل تازه است که دوباره منتظر بازی های چلسی باشم.

من همان ترس خود را در مورد انزو فرناندز و مویزس کایسدو دارم، که هر دو این هفته در آمریکای جنوبی بازی کردند، سفر طولانی را به بریتانیا سفر کردند و مجبور شدند تنها چند روز قبل از سفر به شمال به تفاوت‌های منطقه زمانی اصلی را تغییر دهند. تون.

اما من در واقع نسبت به این بازی احساس مثبتی دارم و فکر می کنم می توانیم آن را ببریم، واقعاً این کار را می کنم.

نیوکاسل به دلیل مصدومیت برخی از بازیکنان کلیدی خود آسیب دیده است و این یک شانس بسیار خوب برای چلسی است تا به آنجا برود و نتیجه بگیرد.

من همچنین مطمئن هستم زیرا خارج از خانه بازی می کنیم که به نظر می رسد در حال حاضر برای ما بهتر باشد. و همچنین، زیرا این یک بازی است که باز خواهد بود و ما مجبور نخواهیم بود که یک بلوک پایین سرسخت را شکست دهیم. این هم اکنون به نفع چلسی است.

آن وقت در مورد ترکیب چطور؟

من نمی دانم که آیا مائوریسیو پوچتینو فقط با فرمول “تقریبا برنده” آخرین بازی ما مقابل منچسترسیتی پیش خواهد رفت؟ من اصلا نمی توانم ببینم که او خیلی تغییر می کند.

تنها سوال واقعی برای من این خواهد بود که آیا لوی کول ویل به بازی برمی گردد یا نه و آخرین بازی را به دلیل مصدومیت از دست می دهد. او احتمالاً در صورت بازگشت مارک کوکورلا به میدان می‌آید. بنابراین این اتفاق جالبی خواهد بود.

لوی کولویل چلسی

عکس متیو اشتون – AMA/Getty Images

بقیه خط هافبک (به شرطی که هیچ مشکلی برای کایسهدو و انزو وجود نداشته باشد – به خوبی ممکن است وجود داشته باشد) و حمله در حال حاضر خودش را انتخاب می کند. در حال حاضر کایدو، انزو، کانر گالاگر، کول پالمر، رحیم استرلینگ یا نیکو جکسون را کنار نمی‌گذارید، درست است؟

بنابراین من انتظار دارم که همان ترکیب اولیه یا تقریباً مشابهی باشد که در تساوی قاطع 4-4 خود با سیتی دیدیم.

من صادقانه فکر می کنم که ما به آنجا خواهیم رفت و این یکی را ببریم. زمان خوبی برای بازی با نیوکاسل است و احساس می کنم اعتماد به نفس ما در حال افزایش است.

بیایید برای این یکی هیجان زده شویم و به بازی بسازیم!

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/pochettino-to-go-with-what-he-now-trusts-vs-newcastle/ منبع: