پپه رینا چهل و چهارمین بازیکن تاریخ فوتبال شد که به نقطه عطف باورنکردنی رسید – لیورپول

تبریک برای رسیدن به 1000 حضور حرفه ای، @PReina25.

کاردیف، ولز - شنبه، 13 می 2006: خوزه رینا، دروازه بان لیورپول، آخرین ضربه پنالتی آنتون فردیناند از وستهام یونایتد را برای بردن جام حذفی در فینال جام حذفی در ورزشگاه میلنیوم جشن گرفت.  (عکس از جیسون رابرتز/تبلیغات)

هر زمان که آنها تصمیم بگیرند که من دیگر هیچ کمکی برای باشگاه ندارم، حداقل در زمین، دستکش‌ها را خواهم آویخت زیرا مشخص است که (این) آخرین باشگاه من خواهد بود.»

لندن، انگلیس - شنبه، 4 آوریل 2009: پپه رینا، دروازه بان لیورپول، پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل فولام در جریان بازی لیگ برتر در کریون کوتیج، با لوکاس لیوا جشن گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

پیتر شیلتون در حال حاضر با تقریبا 1500 بازی حرفه ای مرد در این ورزش رکورددار است، آماری که بعید به نظر می رسد به این زودی ها با آن مطابقت داشته باشد.

من می خواهم تا زمانی که آنها من را بخواهند ادامه دهم. تا زمانی که برای کمک به تیم خوب باشم، در اطراف خواهم بود. باشگاه می داند.

ری کلمنس شماره 1 سابق لیورپول نیز با حدود 1200 بازی به رینا در لیست ملحق می شود و اگر حضور خود شیلتون در تیم انگلیس نبود، احتمالاً رقم او حتی از این هم بیشتر می شد.

این یک شب تاریخی از منظر فردی بود زیرا هزارمین حضور حرفه‌ای رینا را رقم زد، دستاوردی که توسط باشگاه سابق وی در آنها به رسمیت شناخته شد. توییتر حساب.

او در ژوئیه 2020 با استون ویلا به آنفیلد بازگشت اما همه‌گیری کووید مانع از آن شد که هواداران از دروازه‌بان در مقابل کپ استقبال کنند.



https://www.thisisanfield.com/2023/05/pepe-reina-becomes-44th-player-in-football-history-to-hit-incredible-milestone/ منبع:

من احساس می کنم بسیار سپاسگزار و بسیار خوش شانس هستم زیرا کاری را که انجام می دهم دوست دارم. رینا به سرویس جهانی بی بی سی توضیح داد که این تنها راز، فداکاری، حرفه ای بودن تا جایی است که می توانم.

تنها 12 نفر از نام‌های موجود در این لیست هنوز فعالانه بازی می‌کنند، از جمله افرادی مانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی.

این بازیکن اسپانیایی همچنین در سه فصل اول حضورش در مرسی ساید، سه دستکش طلایی لیگ برتر را متوالی انتخاب کرد، زیرا به یکی از اجزای حیاتی دوران رافائل بنیتز تبدیل شد.

پپه رینا با شکست تیمش در چهارشنبه شب کادیز به نقطه عطف حرفه ای باورنکردنی رسید.

رینا تقریباً چهل و چهارمین بازیکنی است که به این شاهکار دست یافته است، با اعداد قطعی برای بازیکنان در نسل‌های قدیمی‌تر به سختی به دست می‌آید، زیرا رکوردها تنها به گذشته برمی‌گردد.

رینا قبل از بازی کادیز صحبت کرد و گفت که “بسیار خوش شانس” است که همچنان می تواند در سطح بالایی رقابت کند و اعتراف کرد که ویارئال “آخرین باشگاه” دوران حرفه ای او خواهد بود.

رینا 394 بازی خود را با پیراهن لیورپول انجام داد و به قرمزها در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان 2007 در آتن کمک کرد.

دروازه بان سابق لیورپول در پیروزی 2-0 در آخرین دیدار خانگی ویارئال در لالیگا دروازه خود را بسته نگه داشت.

دستاورد او وقتی بیشتر چشمگیر می شود که تمام دوران حرفه ای او را در باشگاه های درجه یک سپری کرده است.

قهرمانی‌های او در ضربات پنالتی فینال جام حذفی 2006 باعث شد در اولین فصل حضورش در این باشگاه مدال برنده را به همراه داشته باشد تا در اوایل رقابت‌ها قهرمان سوپرجام شود.

یک دستاورد باشکوه؟

این بازیکن 40 ساله به لیست انحصاری بازیکنانی می‌پیوندد که تعداد بازی‌های چهار رقمی در دوران حرفه‌ای خود را به دست آورده‌اند، از جمله بازیکنانی مانند ژاوی، ایکر کاسیاس و روبرتو کارلوس.