پپ از سه ستاره مجزای منچسترسیتی تمجید کرد

رحیم استرلینگ، ستاره ای که گواردیولا در دوران حضورش در سیتی او را یکی از بازیکنان مورد علاقه خود می دانست، نیز به چلسی پیوست.

سرمربی منچسترسیتی در این مصاحبه گفت: اگر استرلینگ، ژسوس و زینچنکو نبودند، موفقیتی را که در فصول اخیر کسب کرده بودیم، نداشتیم.

رحیم کسی بود که سرعت تیم را تعیین کرد. ما یک تیم پاس هستیم و رحیم با ضربات انفجاری خود در اواخر پاس، کار تیم را تمام کرد. دویدن های بی امان او به چپ و راست واقعا شگفت انگیز بود. رحیم بازیکنی است که هر سه روز یک بار می تواند بازی کند. او هرگز مجروح نشد. بازیکن درجه یک



مجله اخبار فوتبال خارجی

اسکندر وقتی از اوکراین آمد خیلی جوان بود. او به هلند قرض داده شد و پس از بازگشت باشگاه می خواست او را بفروشد یا دوباره قرض دهد. اما من موافق نبودم. او وزنه می زد و تمرینات اضافی را در باشگاه انجام می داد، زمانی که بقیه خواب بودند. بالاخره زمان الکساندر فرا رسید و او برای ما خیلی خوب بازی کرد. الکساندر بازیکنی در سطح جهانی است و من واقعاً دلم برای او تنگ خواهد شد.

گواردیولا در مصاحبه اخیر خود با تلویزیون منچستر سیتی از این فرصت استفاده کرد و به تمجید از این سه بازیکن پرداخت.

خسوس و زینچنکو پس از ترک سیتی به آرسنال رفتند. تیمی که توسط دستیار سابق گواردیولا میکل آرتتا هدایت می شود.

جبرئیل یکی از شریف ترین افرادی است که تا به حال با او کار کرده ام. بازی در کنار سرخیو آگوئرو که یکی از اسطوره های این باشگاه است و رقابت با او واقعا سخت بود. گابریل به عنوان یک بازیکن جوان تازه وارد برزیل، باید با آگوئرو بزرگ رقابت می کرد. با وجود اینکه گابریل پنج دقیقه در زمین حضور دارد، اما هدف او این است که بهترین پنج دقیقه عمرش را بازی کند. ما واقعاً دلتنگ او هستیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رحیم استرلینگ، گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو، سه بازیکن مطرح منچسترسیتی در فصل های اخیر تابستان امسال از این تیم جدا شدند و راهی دو باشگاه آرسنال و چلسی شدند. پپ گواردیولا، سرمربی سابق آنها پیامی خطاب به این سه بازیکن ارسال کرد و به آنها تبریک گفت و گفت که خوش شانس بوده که با چنین ستاره هایی کار کرده است.

پپ گواردیولا از رحیم استرلینگ، گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو، بازیکنان سابقش که در تابستان سیتی را ترک کردند، تمجید کرده است.


سرویس خبر شماره: 1835719
آگوست 06, 1401 @ 11:06 ب.ظ |
31.1 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر