پپ به مورینیو طعنه زد حتی سهمیه هم نگرفتند

مورینیو که پنجشنبه شب تیمش را به فینال لیگ کنفرانس رساند، در پایان بازی به پیروزی رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و گفت که قلبش همیشه با رئال بوده و کارلو آنچلوتی را با گالاتاسرای دوست دارد. در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول. پیروز باشید. مورینیو از حذف منچسترسیتی توسط رئال بسیار خوشحال بود.


سرویس خبر شماره: 1823274 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 14:25 |
2021 |

0نظرات

پپ گواردیولا در یک کنفرانس مطبوعاتی با نیوکاسل در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد میلیارد یورویی سیتی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، از فرصت استفاده کرد و به مورینیو طعنه زد. پول برای من مسئله ای نیست و هواداران سیتی این را درک می کنند. به آ اس رم نگاه کنید که این همه هزینه کرد، اما حتی سهمیه لیگ قهرمانان را هم نگرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پپ گواردیولا از مصاحبه ژوزه مورینیو پس از صعود رم به فینال لیگ اروپا خوشش نیامد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو روی نیمکت بارسا و رئال حضور داشتند، شاهد بهترین و هیجان انگیزترین الکلسیکوی تاریخ بودیم. بین سال های 2010 تا 2012، ال کلاسیکو در سطح دیگری از جذابیت و تنش برگزار شد. سپس رقابت بین مورینیو و پپ در لیگ برتر زمانی که پپ هدایت سیتی را بر عهده گرفت و مورینیو سرمربی منچستریونایتد شد شدت گرفت. حالا مورینیو سرمربی آ اس رم است اما پپ همچنان روی نیمکت است.