پپ لیندرز، دستیار سرمربی لیورپول می تواند مانع از بازگشت احساسی اریک تن هاگ به آژاکس شود – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


شاید منچستریونایتد هر سه امتیاز مقابل اورتون را در روز شنبه در لیگ برتر به دست آورد، اما عملکرد چندان قانع کننده نبود.

یونایتد 8 امتیاز کمتر از استون ویلا در رده چهارم باقی مانده است، اگرچه یک بازی بیشتر و سه امتیاز کمتر از تاتنهام هاتسپور که دو بازی کمتر انجام داده است.

با توجه به فرم اخیر باشگاه، جایگاه چهارم دور از ذهن به نظر می رسد. مربی اریک تن هاگ اکنون امیدوار است که کسب مقام پنجم برای اطمینان از صعود به لیگ قهرمانان کافی باشد، اما حتی این مشکل به نظر می رسد.

قهرمانی در جام حذفی می تواند به معنای تضمین حضور در لیگ اروپا باشد، اما حتی این با حریفان لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی دشوار خواهد بود.

آینده نامشخص EtH

آینده سرمربی هلندی در شرایطی متزلزل است و گفته می شود که INEOS در صورتی که تصمیم بگیرد در پایان کمپین از او جدا شود، به گزینه های متعددی نگاه می کند.

علیرغم یک فصل تنبیه‌کننده سال دوم، رکورد پیروزی تن هاگ در یونایتد، او را در صدر تمام مدیرانی قرار می‌دهد که باشگاه در گذشته استخدام کرده است.

اگر INEOS او را منتقل کند، او یک ملک داغ خواهد بود و گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که بایر لورکوزن و آژاکس می‌توانند به این تیم بروند.

با این حال همانطور که TeamTalk اکنون فاش کرده است، بازگشت به باشگاه سابقش برای این بازیکن 54 ساله چندان آسان نخواهد بود زیرا پپ لیندرز، دستیار لیورپول نیز نامزد این پست است.

یورگن کلوپ شماره دو خود را تأیید کرده است و او را «تأثیرگذارترین» و «استثنایی» خوانده است و با جدایی تابستانی که قبلاً قطعی شده است، هیچ غرامتی دریافت نخواهد شد.

آژاکس او (تن هاگ) را در ذهن خود نگه می دارد و مدیر فنی اخیراً منصوب شده الکس کروس – که تا همین اواخر سهامدار آژانسی بود که از سرمربی فعلی منچستریونایتد مراقبت می کرد – تن هاگ را به لیست کوتاه اهداف مربیگری خود اضافه کرد.

EtH در مقابل لیندرز

رویکرد آنها تنها به این بستگی دارد که منچستریونایتد ابتدا تن هاگ را اخراج کند، زیرا آنها حاضر به پرداخت غرامت برای این بازیکن 54 ساله نیستند.

در عین حال، آنها مجبور نیستند برای انتصاب لیندرز غرامتی بپردازند، زیرا او همزمان با یورگن کلوپ در تابستان لیورپول را ترک خواهد کرد.

لیندرز برای تلاش دیگری برای سرمربیگری آماده است. کلوپ اخیراً از او حمایت کرد و گفت: “پپ به خصوص آماده است – آماده مدیریت یک تیم فوتبال است و او نیز می خواهد این کار را انجام دهد، بنابراین این عالی است.”

شکست در بازگشت احساسی به مربی سابق لیورپول ضربه بزرگی خواهد بود.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/10/liverpool-assistant-manager-pep-lijnders-could-block-erik-ten-hag-from-emotional-ajax-return-277292/ منبع: