پپ گواردیولا: خوشحالی من به کسی بی احترامی نکرد


سرویس خبر شماره: 1898590
12 آوریل 1402 @ 7:05 ب.ظ
1.8K |

0نقطه نظر

جولین آلوارز یکی از بهترین خریدهای سیتی بود
جولین آلوارز عملاً در همه جا مداخله کرد. او یک بازیکن استثنایی است. منچسترسیتی با خرید او یکی از بهترین خریدهای ممکن را انجام داد. جولین برای آرژانتین بازی می کند که قهرمان جهان است. او هم تیمی مسی است و ویژگی های ایده آلی برای بازیکنی در جای خود دارد.

در پایان بازی، پپ گواردیولا از عملکرد بازیکنانش به ویژه جک گریلیش و جولن آلوارز تمجید کرد و گفت این یکی از بهترین عملکردهایی بود که در هفت سال گذشته از تیمش دیده بود.

اجرای درخشان جک گریلیش
جک گریلیش عالی بود و این فصل از نظر من یکی از بهترین فصل های جک بود. وقتی با گریلیش قرارداد امضا کردیم، امیدوار بودیم که بتواند به ما کمک کند.

این یکی از بهترین عملکردهای سیتی در هفت سال گذشته بود
عملکرد ما در طول مسابقه بی عیب و نقص بود. در هفت سال حضورم در این باشگاه، این یکی از بهترین عملکردهایی بود که تا به حال از تیمم دیده بودم. از دقیقه 1 تا 93 مقابل تیمی که بزرگترین رقیب ما در فصول اخیر بود، خوب بازی کردیم.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 4-1 مقابل لیورپول، عملکرد تیمش را تحسین کرد و گفت جشن او در برابر دو بازیکن لیورپول بی احترامی به آنها نبود.

پپ گواردیولا: خوشحالی من به کسی بی احترامی نکرد

جشن در مقابل دو بازیکن لیورپول
خوشحال شدم و گفتم گل ما چقدر زیباست! از بازیکن آنها بپرسید که آیا من بی احترامی کردم؟ فکر کردی بی احترامی بود؟ (خبرنگار پاسخ مثبت می دهد) متاسفم!

1837705



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی امشب به مصاف یکی از بزرگ ترین حریفان فصول اخیر خود یعنی لیورپول رفت و موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریف خود را با نتیجه 4-1 شکست دهد که به ویژه در نیمه دوم به چشم می خورد.

سرمربی سیتی که خوشحالی عجیبش از دو تعویض لیورپول پس از به ثمر رساندن گل اول سیتی بحث برانگیز بود، گفت که فکر نمی کند ژست او بی احترامی به آنها و تیمشان باشد. اما اگر چنین برداشتی وجود داشته باشد، عذرخواهی می کند.

1837704