پپ گواردیولا دیشب از ترس نخوابید


سرویس خبر شماره: 2007995
20 مارس 1402 در 3:24 ب.ظ.
5.1 هزار |

15نقطه نظر

صلاح، شهر کابوس

حضور محمد صلاح در ترکیب ثابت لیورپول حتی در آنفیلد می تواند بدترین خبر برای پپ گواردیولا باشد که هرگز نتوانسته از دست نبوغ ستاره مصری در امان بماند.

پپ گواردیولا دیشب از ترس نخوابید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول عصر امروز از ساعت 19:15 به وقت تهران در آنفیلد میزبان منچسترسیتی است. یکی از ابهامات موجود در ترکیب قرمزها به محمد صلاح مربوط می شود. اینکه آیا ستاره مصری شرایط حضور در ترکیب اصلی را دارد یا نه. شکی نیست که پپ گواردیولا دعا خواهد کرد که این اتفاق نیفتد، زیرا صلاح همیشه یک کابوس برای او و تیمش بوده است.

1999670

شاید بازی امشب نبرد قهرمانی را رقم بزند و لیورپول قطعا به نبوغ صلاح نیاز دارد، اما ستاره مصری هفته هاست که مصدوم شده و پنجشنبه گذشته توانست به میادین بازگردد. به این ترتیب، او هنوز در بهترین حالت خود نیست.

صلاح در جریان جام ملت های آفریقا مصدوم شد و به لیورپول بازگشت. او مقابل برنتفورد بازی کرد، یک گل زد و یک پاس گل داد، اما آن روز مصدوم شد و نتوانست در چند بازی مهم از جمله فینال جام اتحادیه بازی کند، اما 20 دقیقه مقابل اسپارتا پراگ بازی کرد تا نشان دهد دیگر مصدوم نیست. . و می تواند مقابل سیتی بازی کند اما هنوز مشخص نیست که از ابتدا در ترکیب خواهد بود یا خیر.

1995573

صلاح به معنای واقعی کلمه کابوس منچسترسیتی است. او در 20 بازی برای تیم تحت هدایت پپ 11 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد. صلاح تنها گل های بیشتری مقابل منچستریونایتد در فوتبال انگلیس به ثمر رسانده است (12 گل). هفت گل از یازده گل صلاح به سیتی در لیگ برتر بود و دو بازی او مقابل سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 18-2017 نیز فراموش نشدنی است..

صلاح در تساوی 1-1 بازی رفت این فصل مقابل سیتی به آرنولد کمک کرد و نقش مهمی در برد یک امتیازی قرمزها مقابل اتحاد داشت. بدون شک اگر صلاح امروز در ترکیب ثابت قرار نگیرد، پپ نفس راحتی می کشد و البته فعلاً به نظر می رسد از کابوس صلاح خلاص شده است زیرا احتمالاً از روی نیمکت شروع خواهد کرد. با این حال باید منتظر آمدن صلاح در نیمه دوم باشیم که می تواند شرایط را برای قرمزها برگرداند. گل دوازدهم صلاح مقابل سیتی می آید؟

مجله اخبار فوتبال خارجی