پپ گواردیولا می گوید آنفیلد مانند یک “سونامی” است زیرا لیورپول “از همه جا آمده” – لیورپول اف سی

منچسترسیتی با یک امتیاز آنفیلد را ترک کرد، شاید خوش شانس بود که پس از نمایش نیمه دوم لیورپول این کار را انجام داد، و پپ گواردیولا به تاثیر آنفیلد در روند کار اشاره کرد.

من سیتی بیش از دو دهه است که در آنفیلد در حضور تماشاگران پیروز نشده است و این روند روز یکشنبه ادامه یافت.

شاید جان استونز گل اول را به ثمر رساند، اما لیورپول پس از استراحت برتری داشت و الکسیس مک آلیستر امتیازات را مساوی کرد و آتش آنفیلد را دوباره روشن کرد.

در واقع، طبق گزارش Opta، 12 شوت لیورپول در نیمه دوم، بیشترین ضربه ای بود که سیتی پس از یک وقفه در لیگ برتر از ماه می 2021 با آن مواجه شده است، و تماشاگران آنفیلد به طور مداوم آنها را تشویق می کردند.

گواردیولا احتمالاً احساس می کرد که تیمش با یک امتیاز فرار کرده است، به درستی این جو را “سونامی” نامید.

گواردیولا پس از قرعه کشی به خبرنگاران گفت: “نیمه دوم که در آن ورزشگاه صحبت کردیم، اگر چیزی برای دفاع دارید، باید بازی کنید و بازی کنید.”

ما پنالتی را رد کردیم و دیر یا زود، در این ورزشگاه، 15 تا 20 دقیقه وقت دارید (جایی که) شبیه سونامی است. (آنها) از همه جا می آیند.

اما بعد از اینکه متئو (کواچیچ) وارد زمین شد، می‌توانیم پاس‌های اضافی بدهیم و بازی کنیم، نه به این دلیل که (قبلاً نمی‌خواستیم)، بلکه به این دلیل که آنها واقعاً در پرسینگ و ضدپرسینگ قوی هستند.

در این استادیوم، (این) آسان نیست.»

طرفداران یورگن کلوپ از سوی تماشاگران خشمگین تشویق شدند و سرمربی قرمزها از عملکرد تیمش به خوبی صحبت کرد و گفت این بهترین 53 دقیقه ای بود که مقابل منچسترسیتی داشتیم.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 10 مارس 2024: الکسیس مک آلیستر، بازیکن لیورپول، پس از به ثمر رساندن اولین گل تساوی تیمش در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستر سیتی در آنفیلد، جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

در واقع گواردیولا در کنفرانس خبری پس از بازی خود از لیورپول تمجید کرد و افزود: “بهترین تیمی که تا به حال در پرسینگ بالا دیده ام… بازی در اینجا در آنفیلد کاملا متفاوت است.

“محیط یک واقعیت است و بازیکنان آن را می دانند، اما ما هرگز سعی نکردیم بازی را فراموش کنیم.”

تساوی پایان دنیا برای لیورپول نیست، اگر آنها از اینجا به بعد در هر بازی پیروز شوند، در صدر جدول قرار خواهند گرفت زیرا سیتی و آرسنال هنوز در اتحاد به مصاف هم می روند.

ده فینال جام حذفی باقی مانده است و آنفیلد برای پنج تای آنها مورد نیاز است.

https://www.thisisanfield.com/2024/03/pep-guardiola-says-anfield-like-a-tsunami-as-liverpool-came-from-everywhere/ منبع: