پژمان جمشیدی و بدترین لحظه زندگی ورزشی اش (عکس)

البته با وجود اشک و ناراحتی جمشیدی و خروج ناباورانه او از زمین، هم تیمی هایش آنقدر قوی بودند که با سه گل حریف را شکست دهند. روزی که ایران با پیراهن زرشکی به مصاف حریف رفت و هوادارانش تماشاگر گل های دیدنی علی دایی، کریم باقری و البته مهرداد میناوند بودند. بازیکنی که اسمش برده می شود از موسسه ما آه می کشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

جمشیدی حمایت هواداران را پشت سر نداشت اما آرام آرام در تیم ملی میروسلاو بلایوویچ پیشرفت کرد و در دیدار ایران و امارات متحد در اولین مرحله مقدماتی جام جهانی 2002 به یکی از ستاره های اصلی تیم ملی تبدیل شد. جام او در کنار علی کریمی عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشت تا بلاژویچ در بازی برگشت به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود.


سرویس خبر شماره: 1851635
12 نوامبر 1401 ساعت 12:19 |
1.9 هزار |

0نقطه نظر

برگه ای از تاریخ؛

تصویر این مرد مربوط به زمانی است که پژمان جمشیدی برای اثبات خود در بین بهترین فوتبالیست های ایران تلاش می کرد.

پژمان جمشیدی و بدترین لحظه زندگی ورزشی اش (عکس)

اما شاید توجه بیش از حد رسانه ها به پژمان و تعریف و تمجیدش او را از تمرکز بازی اول دور کرد و همانطور که می دانید با اخراج زودهنگام او مقابل امارات، ایران ده نفره شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید باورش برایتان سخت باشد، اما بپذیرید که تیم ملی شدن کار بسیار سختی بود، زمانی که این همه فوق ستاره در یک نسل در تیم ملی حضور داشتند. به خصوص پژمان جمشیدی، بازیکن جوانی که از سایپا به تیم ملی پیوست و مدت کوتاهی از حضورش در پرسپولیس می گذشت.