پیاتزی و آغاز مذاکرات با جانشین احتمالی پوچتینو

به نظر می رسد آنتونیو کونته یکی از گزینه های اصلی هدایت پاری سن ژرمن در فصل آینده باشد.

به گزارش کالچو مرکاتو، پیشنهاد پاری سن ژرمن برای آنتونیو کونته کاملا وسوسه انگیز بود. با این حال، تاتنهام در تلاش است تا سرمربی ایتالیایی را متقاعد کند که حداقل تا پایان فصل 2022-2023 در این باشگاه بماند. تاتنهام در اوایل هفته به منچستریونایتد باخت اما هنوز شانس حضور در جمع چهار تیم برتر و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.


سرویس خبر شماره: 1815578 |
25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:31 |
2,814 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیش از کناره گیری پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا نیز اعلام شده بود که مائوریسیو پوچتینو در پایان فصل از این تیم فرانسوی جدا خواهد شد. پاری سن ژرمن هفته گذشته مقابل رئال مادرید به بدترین شکل ممکن حذف شد و حالا به طور قطع می توان گفت که راهی برای ماندن سرمربی آرژانتینی در پارک دو پرنس وجود ندارد.

همانطور که گفته شد، پاری سن ژرمن و پوچتینو احتمالا در پایان فصل راه خود را از هم جدا خواهند کرد، اما آنتونیو کونته تنها گزینه آنها نیست. همچنین گفته می شود باشگاه فرانسوی مشتاق همکاری با زین الدین زیدان و ماسیمیلیانو آلگری است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این در حالی است که از چند مربی به عنوان گزینه های جایگزین پوچتینو نام برده شده است. Calcio Mercato با انتشار گزارشی مدعی شد که باشگاه فرانسوی مذاکرات خود را با آنتونیو کونته آغاز کرده است. بر اساس این گزارش، سرمربی ایتالیایی قراردادی دارد که به موجب آن می تواند در پایان فصل تاتنهام را ترک کند. در همین حال، کونته اخیراً در مصاحبه ای درباره آینده خود در تاتنهام صحبت کرد.