پیامدهای تلخ شکست؛ منچستر پول زیادی خورده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد روز گذشته در برایتون به میدان رفت و در نهایت با 4 گل شکست خورد. باختی باورنکردنی که هر شانسی را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای شیاطین سرخ از بین برد. تنها دو بازی مانده به پایان فصل، یونایتد حتی می تواند سهمیه لیگ اروپا را از دست بدهد و به لیگ کنفرانس برود.

بر اساس گزارش امروز دیلی میل، فصل بعد از تمام بازیکنان 25 درصد از دستمزد کسر می شود. درآمد باشگاه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و چاره ای جز بررسی جدی درآمد بازیکنان وجود ندارد. به عنوان مثال کریستیانو رونالدو که در حال حاضر 80 میلیون و 380 هزار در هفته درآمد دارد، در فصل آینده 8 میلیون و 288 هزار درآمد خواهد داشت. حقوق داوید دخیا نیز از 5 میلیون و 375 هزار به 1 میلیون و 381 هزار کاهش می یابد که مشخص نیست وی پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. رونالدو در 20 سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ناکامی منچستریونایتد در کسب سهمیه تاثیر مستقیمی بر درآمد بازیکنان خواهد داشت.

از سال 2013 برای پنجمین سال متوالی است که یونایتد جامی را بالای سر نمی‌برد و قهرمان لیگ برتر نمی‌شود. ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای یونایتد، ویژگی ورزشی و اقتصادی سنگینی خواهد داشت و این موضوع را بازیکنان نیز احساس خواهند کرد. .


سرویس خبر شماره: 1823281 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 15:27 |
3,765 امتیاز خبر|

0نظرات

25 درصد کاهش حقوق