پیامدهای قرارداد با قطر: بکهام مخفیانه به ورزشگاه می رود!

دیوید بکهام که به دلیل قرارداد نجومی اش با قطر و سفیر جام جهانی با انتقادات زیادی مواجه است، بازی امشب انگلیس را از جایگاه ویژه ای در ورزشگاه البیت تماشا می کند.

پیامدهای قرارداد با قطر: بکهام مخفیانه به ورزشگاه می رود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که دقایقی به آغاز بازی انگلیس و آمریکا در ورزشگاه البیت باقی مانده است، رسانه ها از ورود سریع دیوید بکام به ورزشگاه خبر دادند.

ستاره سابق فوتبال انگلیس بازی قبلی انگلیس و ایران را از نزدیک دنبال کرده بود و در ورزشگاه محل برگزاری این بازی حضور داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره سابق فوتبال انگلیس اخیرا قراردادی 15 میلیون یورویی با قطر امضا کرده تا به عنوان سفیر جام جهانی 2022 بازی کند. این اقدام بکهام مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته است و بسیاری از شخصیت ها از جمله اریک کانتونا از او خواسته اند که از حمایت خود دست بردارد. قطری ها


سرویس خبر شماره: 1855571
04 دسامبر 1401 @ 23:57 |
10.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بکهام به سرعت بدون مکس وارد ورزشگاه شد تا با رسانه ها و هواداران چت کند یا حتی احوالپرسی کند و این تصور را ایجاد کرد که با توجه به جنجال های اخیر پیرامون حمایت او از قطر، او در کانون توجه قرار نخواهد گرفت.

بکهام در گذشته سعی می کرد در هنگام ورود به ورزشگاه ها و حتی زمانی که در مکانی خاص می نشیند و به اظهارات آنها پاسخ می دهد تا حد امکان به هواداران نزدیک باشد. اما امشب سعی می کرد کمتر دیده شود. در عکس های منتشر شده از بکام در ورزشگاه البیت، او در محاصره تعداد زیادی از شخصیت های قطری دیده می شود.