پیام بارسا به ایجنت لوا. به بایرن فشار بیاور!

اما یک سوال مهم در مورد ستاره لهستانی وجود دارد. آیا توافقی بین لواندوفسکی و بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد او که در سال 2023 به پایان می رسد حاصل خواهد شد یا اینکه ستاره لهستانی و پرافتخارترین باشگاه آلمان در نهایت راه خود را ادامه خواهند داد؟


سرویس خبر شماره: 1821873 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 22:53 |
6,387 |

3نظرات

گزارش ها در آلمان حاکی از آن است که ستاره لهستانی درخواست جدایی از بایرن مونیخ را داشته است، اما حسن صالح حمیدزیچ اخیرا تاکید کرده است که آنها قصد فروش لواندوفسکی را ندارند. “او می ماند زیرا تا سال 2023 با ما قرارداد دارد. البته ما می خواهیم او را حفظ کنیم. هواداران لواندوفسکی را دوست دارند، اما او بالاترین دستمزد را می گیرد. ما همچنین باید برای تسهیلات پرداخت کنیم و در مورد مقدار پولی که داریم صحبت کنیم. من با لوا صحبت کردم، با نماینده او صحبت خواهیم کرد، او تا سال 2023 قرارداد دارد. ما بهترین مهاجم جهان را داریم و به آن افتخار می کنیم، هنوز مذاکره نکرده ایم، اما این کاری است که انجام می دهیم. ما آن را انجام خواهیم داد.

از سوی دیگر، به نظر می رسد بارسلونا تمام تلاش خود را برای جذب لواندوفسکی انجام می دهد و قصد دارد تا جایی که ممکن است او را در تابستان جذب کند. جرارد رومرو، روزنامه‌نگار نزدیک به بارسلونا، مدعی است که باشگاه کاتالانی به پینی زاهاوی، مدیر لواندوفسکی اطلاع داده است که حاضر است 30 تا 35 میلیون یورو برای جذب ستاره لهستانی بپردازد. بارسلونا همچنین از زهاوی خواسته تا به بایرن مونیخ فشار بیاورد و لواندوفسکی، سرمربی تیم، قصد دارد به زودی مذاکرات بیشتری با مسئولان باشگاه داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ در حال مذاکره نهایی هستند. در مجموع به نظر می رسد شرایط در مرحله جدیدی قرار دارد. هم مدیران باشگاه بایرن مونیخ و هم مدیر برنامه و نزدیکان ستاره لهستانی با تمام سرعت خود را برای مذاکرات نهایی آماده می کنند. این موضوع را حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن نیز تایید کرد.

به نظر می رسد بارسلونا مصمم به جذب روبرت لواندوفسکی در تابستان امسال است.