پیام بارسا به سزار; نگران نباش به نیوکمپ می آیی

این در حالی است که در روزهای اخیر بارسا رقیبی برای جذب آزپیلیکوئتا پیدا کرده است و اتلتیکو مادرید نیز عملیات خود را برای جذب این مدافع آغاز کرده است. به گزارش رسانه های اسپانیا، آزپیلیکوئتا شخصا می خواهد به بارسلونا بپیوندد و به همین دلیل وقتی از رسمی شدن قرارداد ژول کنده مطلع شد، نگران شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه بارسلونا در روزهای اخیر برای تقویت خط دفاعی خود، ژول کنده را از سویا خریداری کرد اما از تلاش برای جذب سزار آزپیلیکوئتا از چلسی دست برنداشته و به ستاره اسپانیایی اطلاع داده است.

روابط بارسا و چلسی اخیرا تیره شده است. رقابت تنگاتنگ دو باشگاه برای جذب رافینیا و ژول کنده فضایی را به وجود آورد که به نظر می رسید به دلیل این تنش ها، روابط دو باشگاه تیره و تار بوده است.


سرویس خبر شماره: 1835462
04 اوت 1401 ساعت 11:00 ب.ظ.
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اما بر اساس گزارش ها در اسپانیا، بارسلونا در پیامی به آزپیلیکوئتا اطمینان داد که تلاش برای جذب او را متوقف نکرده است. بارسا همچنین به مدافع اسپانیایی گفت که نباید نگران رابطه بارسا و چلسی باشد. مدیران بارسا از آزپیلیکوئتا خواسته اند که از صحبت با رسانه ها خودداری کند و صبور باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

باشگاه بارسلونا به آزپیلیکوئتا ستاره چلسی گفت که علیرغم خرید ژول کنده، آنها به تلاش برای جذب او ادامه دادند و ستاره اسپانیایی نباید نگران مذاکرات بین دو باشگاه باشد.

یکی دیگر از نگرانی های آزپیلیکوئتا این است که رابطه خصمانه اخیر بین چلسی و بارسلونا تأثیر منفی بر آینده او بگذارد و مانع از انتقال او به بارسلونا شود.