پیام دقیق: برگشتم سلام شمس آذریس


سرویس خبر شماره: 1944053
24 ژوئن 1402 در 00:55
4.4K |

5نقطه نظر

وی در پیامی اینستاگرامی دلیل رفتن و بازگشت خود را ذکر کرد.

به امید دیدار در لیگ برتر



مجله اخبار فوتبال داخلی

بدون شک لازمه پیمودن این مسیر سخت، اعتلای نقطه نظراتی است که باید مورد توجه من و همکارانم در بحث فنی، بازیکنانم در زمین فوتبال و مدیران تیم ها و مسئولان استانی در پشتیبانی باشد. فاز.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید دهیکی در یک فصل رویایی بالاخره موفق شد شمس آذر را قبل از پایان فصل به لیگ برتر برساند و از این قزوینی ها سهمیه طلا بگیرد.

در شرایطی که هواداران شمس آذر ساعات خوش تشنج و این افتخار را جشن می گرفتند، بحث عدم همکاری سعید دخی با این تیم شکل گرفته است.

صمیمانه ترین دلیل خداحافظی من با شمس آذر بود و اکنون با تکیه بر حمایت شما و صحت گفتگوهای انجام شده با صاحبان محترم، مدیر عامل محترم، معاون دلسوز، ناظر پرتلاش، تصمیم گیران و مسئولین استانی، بهترین های خود را ارسال می نمایم. درود صمیمانه به همه کسانی که صادقانه دنبال می کنند بازگشت من بودند… شاید حکمت این خداحافظی و سلام انگیزه ای باشد برای شروع دوباره و تیم سازی در اولین لیگ فوتبال ایران!

سرمربی موفق شمس آذر که این تیم را به لیگ برتر رساند از ادامه همکاری با قزوینی ها خبر داد.

پیام دقیق: برگشتم سلام شمس آذریس

اما با وجود احساس مسئولیتی که پیش از این هواداران این تیم داشتند، لیدرهای شمس آذر به احترام روزهای موفق با سعید زهی و اعتمادی که به کیفیت فنی این مربی جوان و جاه طلب داشتند، باز هم منتظر ماندند. برای بازگشت او و توافق برای ادامه همکاری. انتظار البته خیلی زود جواب داد و زچی دوباره به نیمکت شمس آذر بازگشت.

1747066

عظمت گفت:
وقتی می گویم «خداحافظ»، فکر نکنید نمی توانم برای رفتن و فراموش کردن صبر کنم.
فقط زمانی خداحافظی می کنم که احساس کنم اقامتم گره زندگی را باز نمی کند و حضورم مرا به گذشته پیوند می زند که فقط برایم دلتنگی به همراه خواهد داشت.

و تصمیم من برای ترک شمس آذر قزوین دقیقا به همین دلیل بود که احساس کردم ماندن در جایی که امید هزاران قزوینی در آن قرار دارد، نباید به زودی به ناامیدی آنها تبدیل شود و البته خاطرات خوشی که ما داریم. در لیگ 1 سپری شد، نباید ما را از گذشته در لیگ برتر پشیمان کند.